Wij hadden vanavond een soort kerstavond met zijn tweeën gepland, lekker met kerst oogappels aan op de bank. Ik heb mijn vrouw een horloge gegeven die ze al een tijd op het oog heeft. Van haar kreeg ik een takkiepyjama, takkiesokken en 2 zakken Engelse drop voor de vakantie. Ik had al eerder een takkiekersttrui gekregen, ik ben blij
Airpods, slippers, boxershorts parfum en een hugo boss polo. Oh en lingerie voor mijzelf, dat is toch ook zijn cadeau he
Een trimmer/tondeuse, een soort Noorse muts, een thermos soepkom zodat ie soep mee kan nemen naar zn werk.
Hij wil eigenlijk nooit iets... het enige dat hij echt leuk vindt is parfum en die vraagt hij altijd voor zijn verjaardag. Verder koopt hij zelf altijd wel wat hij nodig heeft. Lastig dus...
Wij doen met onze puber en 2 volwassen kinderen altijd lootjes trekken met kerst. Cadeautjes onder de boom dus. Iedereen krijgt dus iets, van 50 euro pp. Ik koop met kerst eigenlijk nooit iets voor mijn man omdat nooit iets wil hebben. Verplichte cadeaus zeggen hem ook totaal niets. Ik krijg met kerst altijd spontaan mooie lingerie van hem, en dat is dan weer zijn cadeau denk ik♡ Ook voor elkaars verjaardag kopen wij nooit iets, we gaan altijd samen iets leuks doen. Wij zijn meer van de spontane cadeaus door het hele jaar heen en niet speciaal voor kerst/valentijn/verjaardag.
Dit jaar een PlayStation, broodbierpakket, decemberkalender en nog meer gekke sokken (vindt ie leuk). PlayStation was ver over het budget, maar vind ik zelf ook leuk De afgelopen jaren heb ik oa. gegeven: Speciaal biertjes, zelf bier brouwen pakket, lekkere luchtjes, gesigneerd horloge, mooi warm ‘huis’pak, zonnebril, lego, padelracket, etc… Ik heb echt altijd ideeën genoeg!