wat geven jullie je man voor kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Ik heb een paar van zijn mooiste duikfoto's helemaal bewerkt en op groot formaat laten afdrukken. Hij roept al jaaaaaren dat ie mooie duikfoto's aan de muur wilt :)

2. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    playstation spelletje en nieuwe converse schoenen.

3. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    een nieuwe boormachine ( ben nou eenmaal met een bouwvakker getrouwd hihi)

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een flinke dosis liefde, minstens genoeg tot volgende kerst;)

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Vind het wel jammer hoor dat er eigenlijk best wel veel dames niks doen aan kerst.

Ookal zegt men altijd "We doen er niks aan, nee ik hoef geen cadeautje etc"

...... Toch vind iedereen het leuk om iets te krijgen! En stiekem hoopt men dit ook wel!

Dus als is het maar een pot pindakaas, of een foeilelijke stropdas, dames: Geef je man eens een cadeautje! Hij zal het leuk vinden! Misschien zal hij even balen omdat ie zelf niks heeft gekocht, maar dan geef je het op 1e kerstdag, heeft hij 2e kerstdag nog de tijd om iets uit te zoeken!

...Heb je een keer een goede reden om een cadeautje te geven doe je t niet..

Snap t echt niet.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wil toch wat onder de kerstboom leggen. Hij krijgt sokken, een sjaal en de Quest.

7. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel simpel, wij vieren andere feestdagen... en daar hoort de kerst niet bij.:D

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier krijgt hij het Top 2000 spel en triviant. Ieder jaar geven we gewoon familiespellen met kerst, is hier traditie :)

9. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    een spel voor de PS3 een kalender en een modelauto voor zelf in elkaar te knutselen

10. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    O.a. een kalender met onze mooiste foto's voor op kantoor zodat hij die saaie van zijn bedrijf niet op hoeft te hangen :D

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Een horloge. Hij liet een poos geleden weten dat hij die wel erg mooi vond. Ik zei dat het spuuglelijk was zodat hij het niet zelf zou kopen :d

12. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Niks, we zijn allebei rond kerst jarig, dus we kopen al verjaardagscadeau's voor elkaar. Mijn man had de mijne al gekocht en kon niet wachten (en ik ook niet trouwens :D), dus ik heb hem al. En toen liet ie even subtiel weten wat ie zelf wil hebben: precies hetzelfde! Lekker spontaan allemaal, maar we hebben het even niet zo breed, dus dan kan je maar beter iets kopen waar de ander zeker blij mee is.
    Oja, en cadeau's horen voor ons helemaal niet bij kerst, heb nog nooit wat voor kerst gekregen of gegeven.

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Niks :) Geven nooit cadeautjes met kerst ;)

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Leuk zeg die topgear live show. Mijn man kijkt er ook regelmatig naar maar weet net zeker of hij echt naar die show zou willen gaan. Het is wel op zijn vejaardag... Ff op een sneaky wijze erachter komen of hij dat leuk zou vinden. Kaartjes kosten best wat hahahha dus moet het echt zeker weten

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    :D:D

16. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Een ps3 spel en misschien nog een lekker luchtje.

17. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    De mijne krijgt een kerstbal met daarin de foto van de 3d echo die we maandag laten maken. En misschien een lekker luchtje ofzo.

18. giraf

giraf Niet meer actief

Vorig jaar heb ik een fotoshoot gehad in nogal gewaagde pose zeg maar ;) lijstje erom en ml was helemaal blij...:D
    Dit jaar nog geen idee...

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jaaaa! Ineens weet je het, je geeft hem een Ipad Mini cadeau voor kerst. Kan hij al die *&#*^&#* spelletjes op spelen, en mij met rust laat als ik een boek lees op de Ipad.

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hij heeft gelukkig een lijstje gemaakt, want wat hij allemaal leuk vindt.... laat ik het zo zeggen, ik was er nooit op gekomen.

Hij krijgt van mij een handleiding voor een tekenprogramma op de ipad.

Waarom kunnen mannen toch nooit gezellige kadootjes verzinnen? :D Ik denk dat ik maar een stel fijne sokken of iets lekkers te snoepen bij koop.

Deel Deze Pagina