Wat geven jullie je man voor zijn verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetje2015, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Twee jaar geleden: hadden we net onze zoon dus toen hele tocht door de stad gemaakt met stops waar we wat leuks gingen doen (massage, museum, ontbijten, chocoladetaartje eten enz) halverwege de dag kwam iemand op de baby passen. En had doos gemaakt met daarin plattegrond met vlaggetjes van de visitekaartjes van de stops die we gingen maken. Dit was wel mijn meest originele cadeau ooit:eek:

Vorig jaar: gezichtsbehandeling iig, verder weet ik het niet meer.

Dit jaar: net bevallen en lukte me nog net om een koekenpan te bestellen bij bol.com! Hij kookt altijd en wilde graag veel nieuwe pannen :)

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.672
    8.416
    113
    Vrouw
    Aankomende verjaardag geef ik hem denk ik maar een stapel kleding. Of een half jaartje WOW.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nou heb de hele stad gehad en niks kunnen vinden.. aangezien de verjaardag morgen is zal het een sauna avondje worden. Niet erg origineel maar wel lekker.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Vorig jaar een abonnement op de Donald duck, dit jaar een nieuwe mobiel

5. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ben vandaag naar de bakker geweest en heb me bestelling gedaan haha

famofthree vindt dit leuk.
  6. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.576
    635
    113
    Ik heb een keer een auto, en een keer een huis op mijn verjaardag gekregen. Ik grapte altijd 'nu nog een kind' dat is niet gelukt. Maar daar ben ik ook beslist niet rouwig om ;)

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vaak een dagje of weekendje weg. Ook een keer een horloge gegeven of een mooi drankpakket.

8. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

heeeeyy

dacht misschien leuk om te zeggen, geef nooit de hoop op! Maar ook echt NOOIT!!

Ik heb echt last minute, een prive sauna/welness/zwembad kunnen huren EN een taart! Plus ik ga nog kijken voor cadeau morgen of vrijdag, nieuw mobiel ofso want hij is nooit bereikbaar (geen mobiel, haha jaa gewoon ano 2017, kan gewoon)

famofthree vindt dit leuk.
  9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat een super leuk idee!

Adrianna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina