Twee jaar geleden: hadden we net onze zoon dus toen hele tocht door de stad gemaakt met stops waar we wat leuks gingen doen (massage, museum, ontbijten, chocoladetaartje eten enz) halverwege de dag kwam iemand op de baby passen. En had doos gemaakt met daarin plattegrond met vlaggetjes van de visitekaartjes van de stops die we gingen maken. Dit was wel mijn meest originele cadeau ooit Vorig jaar: gezichtsbehandeling iig, verder weet ik het niet meer. Dit jaar: net bevallen en lukte me nog net om een koekenpan te bestellen bij bol.com! Hij kookt altijd en wilde graag veel nieuwe pannen
Nou heb de hele stad gehad en niks kunnen vinden.. aangezien de verjaardag morgen is zal het een sauna avondje worden. Niet erg origineel maar wel lekker.
Ik heb een keer een auto, en een keer een huis op mijn verjaardag gekregen. Ik grapte altijd 'nu nog een kind' dat is niet gelukt. Maar daar ben ik ook beslist niet rouwig om
heeeeyy dacht misschien leuk om te zeggen, geef nooit de hoop op! Maar ook echt NOOIT!! Ik heb echt last minute, een prive sauna/welness/zwembad kunnen huren EN een taart! Plus ik ga nog kijken voor cadeau morgen of vrijdag, nieuw mobiel ofso want hij is nooit bereikbaar (geen mobiel, haha jaa gewoon ano 2017, kan gewoon)