Misschien een 10-ritten kaart! Aaaah nee flauw.. Ik weet het ook nog niet, haal meestal wel een aardigheidje, maar heb nog geen idee..
Dit jaar niks, hij krijgt in februari al onze baby Hihi nee wij doen het een jaar wel iets, het ander niks, ligt er heel aan.. We doen wel kadootjes bij zijn ouders
Mijn man is zzp'er, dus ik ga een leuk kerstpakket voor hem samenstellen. Ik gebruik de doos van mijn pakket en die ga ik opnieuw vullen .
Oooh ik lees ff mee ben nogal inspiratieloos, vind het altijd zo lastig. Dit jaar doen we er echt iets aan met cadeautjes, ook vanwege de kleine 1e kerst, hij heeft al een stuk of 6 voor mij Ik heb alleen nog maar een boek, en een cadeaupakket met chocoomel (vind hij erg lkkr), nu zag ik hier ook het idee van wiskey, miss dat ik dat nog doe
Wij hebben een gezamenlijk cadeau. Mooie foto's van onze dochter van de fotograaf. Misschien koop ik hem nog een kleinigheidje.
Ik vond het moeilijk maar hij zat heel slecht in zijn geurtjes dus heb een heerlijk geurtje uitgezocht,
Hopelijk geven we elkaar een mooi kindje met kerst aangezien mijn eisprong waarschijnlijk met kerst is
Mijn man is Engels, dus kerstmis is a big deal hier Al moet ik zeggen dat ik vooral cadeaus voor zoontjelief heb gehaald dit jaar, hah. Hij krijgt van mij 2 kaartjes voor Tenacious D, nieuwe oordopjes voor z'n telefoon en een USB stick (wilde hij graag ).