Kaartjes voor jandino (samen met mij ) Doosje wijn verschillende soorten van zoontje de rituals douche schuim blauw
Ik geef hem een jaarabbo van Diergaarde Blijdorp! (Ook voor mezelf zodat we samen kunenn gaan, zijn we helemaal gek op en kunnen we goed gebruiken die beweging --> willen allebei afvallen.)
Die van mij wilde ook graag kaartjes voor U2, maar ik heb 2 keer de boot gemist bij de verkoop... Heb nu ter compensatie een weekendje Londen met de wedstrijd West Ham tegen Manchester United geboekt als verrassing en dat "ligt" onder de kerstboom
Hier krijgt hij een nieuwe houder voor zijn telefoon een speciale voor de vrachtwagen een accuboormachine en een auto winterset omdat hij altijd klaagt dat het raam bevroren is De kinderen 3 per kind
hier voor manlief een nieuwe portefeuille, een setje met 3 kleine verzorgingsspulletjes van rituals en we gaan samen met zijn 2tjes ontbijten als de kids op school zijn
Playstation 3 spel! Call of Duty! Soort van traditie, doe ik elk jaar dus hij weet het al! Verder een pepermolen en zoutmolen van Cole en Mason en Skip Bo! Dat heeft hij laatst gespeeld bij vrienden en hij wil t graag hebben maar hij vond 13,99 te duur!
Ik ben in die 20 minuten ook 5 jaar ouder geworden van de stress.. Hij is er nog nooit geweest, altijd geroepen dat ie wil gaan. Dus nu kost het me een flinke duit, maar die ervaring is onbetaalbaar! Kan niet wachten zijn gezicht te zien Ik denk dat je mannetje het ook zeker niet erg vindt om naar Londen te gaan! Ook een gaaf cadeau!
Haha LOL Wij doen nooit wat specifiek voor de kerst, maar liep toevallig dit jaar tegen twee dingen aan voor een superprijs die hij graag wilde, dis die heb ik gegeven in een kerstpapiertje. Het eerste; een Oakley zonnebril. Het tweede een Beats wireless studio koptelefoon (zo'n grote). Hij was er blij mee, dus ik zeg; missie (ondanks dat ik niet ergens naar op zoek was) geslaagd