Wij hebben het idee om dit jaar een particulier huisje te zoeken dus niet iets op een camping Maar een leuk huisje zodat we vanuit daar met de kinderen er op uit trekken Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen? Wie doet dit ook bevalt dit, of is het niks zonder animatie gedoe voor de kids ze zijn dan 4 en 6 jaar
Ik heb vorig jaar een particulier huisje gehuurd op terschelling voor 125 euro voor 5r dagen. Is me supergoed bevallen. Lekker rustig. Km van het strand. Fietsen gehuurd en van daaruit dingen gedaan. Zwembad zat 5 km verderop. Kindermeubliair werd er zo bij gezet. Gratis. Handdoeken en badlakens aanwezig, wasmachine, tv, radio, internet, dvd enz. Ik vond het prima te doen.doordat er handdoeken en een wasmachine waren, scheelde me dat veel bagage. En waarom entertaining? Heb je die thuis ook dan
Wij hebben 2 jaar terug in België gezeten in een particulier huisje. Heerlijk genoten speeltuin er bij en een heel groot grasveld om huis heen waar ze heerlijk kon spelen. En tegenover ons was een weiland vol koeien en schapen. Ook genoeg leuke uitstapjes in België. Plopsa coo, ruïnes, f1 circuit, enz. Vroeger met mijn ouders huurden we altijd particulier. Meestal in Duitsland en hebben ons geen moment verveeld. In de omgeving is genoeg te doen en 9 van de 10x hadden de eigenaren zelf kinderen waar we wel mee speelden. Heb er echt geen nare herinneringen aan.
Wij zijn afgelopen jaar naar sauerland op een boerderij geweest, ook particulier. Mijn kinderen en ook wij hebben genoten. Was van alles bij trampolines, skelter, fietsen, schommel, boomhut ook een binnen gedeelte met pingpong tafel, sjoelbak en voetbaltafel. Kinderen mochten mee met de tractor en hielpen met het verzorgen van konijnen en cavia's.
Waar wil je heen? Wij hebben vorig jaar op Texel, vlakbij De Koog, een huis van een particulier gehuurd. Was echt een geweldig huis, met een kneiter van een tuin, paarden die in de wei ernaast liepen en een grote ingegraven trampoline in de tuin. Vakantiehuisjes op Texel | Boek uw vakantiehuisje bij de VVV Texel - VVV Texel
Wij huren regelmatig particulier een huisje. We houden sowieso niet van entertainment en onze kinderen ook niet. Ik vind het altijd van dat particuliere huisjes vaak heel compleet zijn ingericht, dus niet zo basaal als bijv. een Landal-huisje en dan vaak ook nog goedkoper. Wij doen het meestal in de herstvakantie en soms in de voorjaarsvakantie en hebben als regel dat we niet meer dan 350 euro voor een week uitgeven, incl. beddengoed, eindschoonmaak en toeristenbelasting. Bij particuliere huisjes lukt dat altijd beter dan op een park en dan zijn ze dus nog mooier ook. Wel vinden wij het het leukst om iets bijv. op een boerderij of met een grote tuin erbij te huren, zodat de kinderen lekker buiten kunnen spelen.
Wij gaan nooit naar campings en andere dingen met entertainment. We huren een appartement of privé huis via een reisorganisatie en gaan de omgeving verkennen. Wel willen we er een zwembad bij. Onze kinderen zijn 4 en 7 en vermaken zich prima. Soms zijn er andere kinderen, en soms niet. Ze spelen wel heel veel met elkaar.
Mijn baas huurt altijd een huis van een particulier in de zomervakantie. Hij zoekt vaak via Vakantiehuis huren? | Boek bij de eigenaar en bespaar! - Micazu.nl of Hotels, Ferienwohnungen und Pensionen mit tausenden Hotelbewertungen günstig bei fewo.de buchen.. En ik weet niet hoe hij het elk jaar weer doet, maar bijna elke zomer weet hij een vakantiehuis met privézwembad te scoren voor rond de 700,-- à 800,-- per week.