Ik zag dat k3 volgend jaar weer een tour door nederland gaat doen. Nu zijn mijn beide kinderen gek op k3. Nu twijfel ik een beetje of zoiets leuk is voor een peuter van dan ongeveer 2,5 jaar. Of zal zoiets te druk zijn en te lang duren?
Ik ben afgelopen jaar gegaan met mijn dochter van toen bijna vier. Die was er na een half uur echt wel klaar mee en zat de rest vd show echt uit te zitten. Ik denk dat een 2,5 jarige het nooit ruim een uur leuk vind.
Ik ben gisteren met mijn zoontje van 2 jaar en 2 maanden naar brandweerman Sam gegaan, dat duurde een uur en het had van hem nog langer mogen duren, ging heel goed. Ik denk dat het afhankelijk is van het kind, weet je hoe lang de show duurt?
Dat kan prima hoor hier met peuter geweest naar de studio 100 show en hij vond het fantastisch! Bak popcorn gekocht en heerlijk zitten smullen tijdens de show
Ik ga in februari met mijn dochter die dan 2 jaar en 3 maanden is. Ik weet zeker dar het een feestje wordt. Kan heus wel joh!
Wij gaan in april naar K3 met het hele gezin (vriend wilde ook wel mee ); jongen van 5 en meisje van 3. Ga ervan uit dat er genoeg te zien is om ze te boeien voor die paar uurtjes.
Vorig jaar geweest met dochter van toen 2 jaar en 9 maand. Was een groot succes, ze heeft de hele show staan dansen. Wij gaan dus ook weer naar de nieuwe show
Zal echt helemaal afhangen van je kind. Mijn dochter is 4,5 jaar en die zie ik het nog steeds niet doen.
Wij zint wee keer geweest, de eerste keer was de jongste precies 2,5 (een gingen voor de oudste, die was toen ruim 5, de jongste kende K3 amper en hield en houdt niet van drukte en mensenmassa's ed). Ze vond het prachtig en is sindsdien overtuigd 'K3 fan'. Na afloop vroeg ze meteen wanneer we weer gingen. Mijn ervaring is dus dat het prima kan, maar verschilt natuurlijk inderdaad per kind.
Bedankt voor de antwoorden! Leuk om te lezen dat het wel kan op deze leeftijd. Wij gaan dan ook als gezin, mijn zoon is er net zo gek op en ik wil niet alleen met 2 kinderen gaan. Dus mijn man moet mee Maar hij vind dat ook wel gezellig.