Wat geven jullie mee naar school?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roos12, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Nee hoor en anders even wassen in citroen water..proef je niks van.

2. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

In het begin gaf ik fruit mee, maar toen aten ze het eerst nog wel in de klas op. Op een gegeven moment voelde ik appel in haar jaszak, en het trommeltje met wat stukjes appel onder het zand mee terug.
    Blijkt dat ze het fruit/koekje mee moeten nemen naar buiten en daar op eten en spelen en terug in de klas alleen nog drinken.
    Dus nu 's morgens een plakje ontbijtkoek en 's middags thuis fruit/groenten(wortel etc.)

De jongste ga ik het precies zo doen. Als er een continu rooster komt dan doe ik bij de boterhammen wel wat wortels.
    En ze drinken ranja, weet ik zeker dat ze vocht binnen krijgen. (slechte drinkers)

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Mijn kinderen krijgen van maandag-donderdag fruit mee. Als ze dat allemaal opgegeten hebben, krijgen ze vrijdag een koekje.
    Fruit is meestal mandarijn, soms appel of druiven of zo.
    Koekje kan van alles zijn, rijstwafel, crackertjes, speculaasje, plakje ontbijtkoek etc. Net wat ik in huis heb.

Als drinken voor de pauze krijgen ze een pakje mee. Niet milieuvriendelijk of goedkoop, maar wel makkelijk. Bekers lekken bij ons altijd, raken kwijt, worden vies en schimmelig van het kwijtraken. Brr.....

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Koekjes chips. Cola sinas.

Gewoon brood fruit pakje drinken beker water. Sam San soms wat lekkers.

Mag altijd zoetige dingen op brood maar kiest 90 pc kaas worst op brood.

Deel Deze Pagina