Hier word het helaas niet gevierd,jammer vond het vroeger leuk om zelf een lampion te maken en achteraf na het snoep ophalen naar het vuur met warme chocomel en het schouwspel van st.maarten. Altijd heel gezellig!
Wat leuk! hier staat altijd in de krant dat het bij ons als enige in het land nog gevierd wordt, niet dus
Oh ik ben zo blij dat ik niet alleen ben! Ik lig vaak met alle lichten uit in onze slaapkamer tv te kijken. Voel me net de Gringe maar ik kan er echt niets mee
Ik gaf eigenlijk altijd marsjes/twix/m&ms, etc., maar ben hier niet zo happy mee nu mn dochter wat ouder is en ze dan vast ook wil. Ik heb ook wel eens aan gedacht om fruit te geven, maar ik was altijd bang dat dit juist niet gewaardeerd zou worden en ik dan m'n fruit naar mn hoofd gegooid zou krijgen . Goed om te horen dat het bij jou dus wel werd gewaardeerd. Ik denk dat wij het dit jaar ook maar eens gaan proberen!
Had niemand verwacht maar er ging toch 1x de bel.... Ipv Sint Maarten liedjes zeiden ze snoep of je leven.... ik had geen snoep in huis dus liet ze kiezen tussen een appel of mandarijn....
Hier geen sintmaarten, maar we hebben vandaag wel gelopen met Halloween. Kinderen hebben voornamelijk candybars gekregen en ander verpakt snoep. Ook zakjes chips trouwens, en lollies. Zelf waren we dus niet thuis (en wonen we in het stadscentrum waar niemand komt) dus had ook niets in huis gehaald.
Altijd mandarijntjes in huis. Weet nooit hoeveel kids er komen en dan wil ik geen snoepgoed overhouden. Vaak hoor ik dat mensen dat zielig vinden, maar kids zijn dolenthousiast en als ik dan eens 10 reepjes ernaast had, kozen de meeste kids alsnog voor de mandarijn.
ik ga toch maar voor de candybars en zakjes chips. Dat komt wel op, mijn man neemt het wel mee naar het werk.
Hier doen ze niet aan Sint Maarten. Vanavond heeft mijn zoontje wel voor het eerst met een lampion optocht in onze wijk voor Halloween meegelopen. Daarna gingen een paar vrienden nog langs de deuren en ging hij mee. Tot mijn grote verbazing kwam hij serieus met een hele zak vol snoep thuis! Heb er zelf ook een paar aan de deur gehad, dus volgend jaar maar zorgen dat ik wat meer in huis heb! Hij had voornamelijk mini bars (kitkat, mars etc.), lollies en spekjes.
Wij halen er van die nestle mini's voor. Zijn ws van de wel daarvoor in de aanbieding. Als daar wat van over blijft vinden we dat zelf niet erg