wat geven jullie met sint maarten

Discussion in 'De lounge' started by nijntje1983, Oct 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier niks.. Er wordt weinig tot niets aan gedaan.

2. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    niks, het liefst ben ik dan niet thuis. komt vast heel knorrig over :D maar goed zo is het nou eenmaal.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier word het helaas niet gevierd,jammer vond het vroeger leuk om zelf een lampion te maken en achteraf na het snoep ophalen naar het vuur met warme chocomel en het schouwspel van st.maarten. Altijd heel gezellig!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat leuk! hier staat altijd in de krant dat het bij ons als enige in het land nog gevierd wordt, niet dus :p

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Oh ik ben zo blij dat ik niet alleen ben! Ik lig vaak met alle lichten uit in onze slaapkamer tv te kijken. Voel me net de Gringe maar ik kan er echt niets mee :D

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier nog eentje hoor. ;)

7. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    De vorige keren werden mandarijnen gewaardeerd, ik denk dat we dat weer doen!

8. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik gaf eigenlijk altijd marsjes/twix/m&ms, etc., maar ben hier niet zo happy mee nu mn dochter wat ouder is en ze dan vast ook wil. Ik heb ook wel eens aan gedacht om fruit te geven, maar ik was altijd bang dat dit juist niet gewaardeerd zou worden en ik dan m'n fruit naar mn hoofd gegooid zou krijgen :p. Goed om te horen dat het bij jou dus wel werd gewaardeerd. Ik denk dat wij het dit jaar ook maar eens gaan proberen!

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Had niemand verwacht maar er ging toch 1x de bel.... Ipv Sint Maarten liedjes zeiden ze snoep of je leven.... :p ik had geen snoep in huis dus liet ze kiezen tussen een appel of mandarijn....

10. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier geen sintmaarten, maar we hebben vandaag wel gelopen met Halloween. Kinderen hebben voornamelijk candybars gekregen en ander verpakt snoep. Ook zakjes chips trouwens, en lollies.
    Zelf waren we dus niet thuis (en wonen we in het stadscentrum waar niemand komt) dus had ook niets in huis gehaald.

11. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha :D

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Altijd mandarijntjes in huis. Weet nooit hoeveel kids er komen en dan wil ik geen snoepgoed overhouden. Vaak hoor ik dat mensen dat zielig :( vinden, maar kids zijn dolenthousiast en als ik dan eens 10 reepjes ernaast had, kozen de meeste kids alsnog voor de mandarijn.

13. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik ga toch maar voor de candybars en zakjes chips. Dat komt wel op, mijn man neemt het wel mee naar het werk.

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Het is ook nog geen Sint Maarten, da's op 11 november. Vandaag is Halloween(geloof ik).

15. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Zak met spekkies ofzo denk ik :p

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik woon in het dorp maar hier komen ze nooit aan de deur haha.

17. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Hier doen ze niet aan Sint Maarten. Vanavond heeft mijn zoontje wel voor het eerst met een lampion optocht in onze wijk voor Halloween meegelopen. Daarna gingen een paar vrienden nog langs de deuren en ging hij mee. Tot mijn grote verbazing kwam hij serieus met een hele zak vol snoep thuis! Heb er zelf ook een paar aan de deur gehad, dus volgend jaar maar zorgen dat ik wat meer in huis heb! Hij had voornamelijk mini bars (kitkat, mars etc.), lollies en spekjes.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Haph hier exact hetzelfde, wel chocolade rozjntjes ;)

19. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Wij halen er van die nestle mini's voor. Zijn ws van de wel daarvoor in de aanbieding.
    Als daar wat van over blijft vinden we dat zelf niet erg:p

20. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hier lopen ze nooit.

Share This Page