Wat geven jullie vanavond als er kinderen aan de deur komen zingen voor Sint Maarten? Moet zo naar de winkel om boodschappen te doen en heb ook nog niets in huis voor vanavond en ben ook nog eens inspiratieloos .
Ik heb diverse verpakte snoepjes in een schaal. Haribo uitdeelzakje, uitdeelzakje apenkoppen, marsjes, snickers, twixen, kitkat, en lolly's. Keus genoeg iig 😜
Ik heb hier eigenlijk nog nooit kindjes aan de deur gehad met sintmaarten. Dus ben benieuwd vanavond... Ik heb hier zakjes met haribosnoepjes in de snoeppot.
Milky way, twix en crunchies van fruitella. Zit te twijfelen of ik nog meer moet halen. Heb 35 snoepjes ofzo.
Ik heb van die Moam snoepjes gehaald net. Zitten van die verschillende in. Dus ze mogen kiezen wat ze willen.
Zakjes Huggy Bears. En heb nog ergens cakejes steken ook. Hier komen ze overdag en heb er vandaag "al" 2 gezien. We zullen 't snoep dus zelf mogen opeten.
Wij lopen ook zelf, maar ben weer op tijd terug waarschijnlijk. Voor de zekerheid van die reepjes kinderbueno gehaald, heb nog zakjes skittles liggen.
Ik heb niks gekocht, vorig jaar niemand gezien. Heb wel wat zuurtjes in huis die heb ik nog liggen dus krijgen ze dat wel, mocht er toch iemand aanbellen.
Hier komen nooit kindjes aan de deur dus wij bleven er altijd mee zitten. Voor dit jaar heb ik een zak fruittoffees gekocht,gewoon voor de zekerheid haha.
Verpakte mini-chocoladerepen, hartige sultana's (maar dat is meer omdat wij ze vies vinden), en verder ligt er hier Engelse drop - maar ik denk niet dat het zover gaat komen want er komt haast nooit iemand
Hier is het geworden: - uitdeel zakjes tumtum - mix van menthos en fruitella - spekjes - halal snoepjes ( voor de buurmeisjes) - mandarijntjes Hoop dat ik genoeg heb, komen hier namelijk altijd veel kids langs! Man mag hier overigens de deur open doen terwijl ik met de kids loop