Wat geven jullie met Sint Maarten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik heb de bel uitgezet :)

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier niks gehaald en ook niemand gezien..

3. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Hier wel wat gehaald, blijkt nu dat de bel weer stuk is.
    Nu maar lekker zelf opeten haha

4. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haribo snoepjes en een grote zak manderijnen

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hier maar 1 groepje van 4 kinderen, maar dat was ik gewend.
    Ze hebben allemaal 2 lolly's gekregen :)

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Hier zakjes chips gehaald. Was wat laat dus het schap met snoep in de winkel was al bijna leeg. Had 3 zakken met ieder 15 kleine zakjes gehaad. We wonen hier pas een jaar dus geen idee wat ik kon verwachten. Manlief is nog bij gaan halen rond 19:00 uur, maar uiteindelijk toch precies 45 zakjes uitgedeeld. De rest gaat in de kast voor de weekenden.
    Voorgaande jaren deed ik altijd verpakt snoep en wat overbleef ging in de snoeppot op het werk. Onverpakt snoep zou ik nooit doen, vind ik niet hygienisch. Zou ook niet willen dat m'n kind onverpakt snoep eet.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

had niks in huis, en vorig jaar ook weinig tot geen kids
    maar nu wel veel dus zak met spekjes uit de kast gepakt

8. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Niks! Hier komt niemand.

9. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Niks lopen ook zelf vanaf volgend jaar mag zoonlief uitdelen.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ja hier ook druk...

Terwijl we zelf een uur hebben gelopen...toch nog veel kinderen aan de deur gehad.

11. mamasenl

mamasenl Actief lid

24 feb 2014
    147
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hier hadden we fruitella's van die kleintjes in verpakking van drie en twix en snickers mini en we hebben zelf gelopen

12. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik zag de kinderen wel op fb in onze buurt maar ik denk dat ze flats overslaan.

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier verpakje zakjes snoep! Wat hebben sommige een leuk dienblad ervoor!
    Hier ruim 60 kids aan de deur gehad. Om kwart voor acht de laatste!

Mag ik zeggen dat ik het zo aso vind, om te doen als je er niet bent! Ergens reageerde iemand; Ik doe het licht uit en ga boven zitten....tssss en je oudste is bijna 4???? Dat vind ik gewoon te triest!

14. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Hier haribo zakjes, die moam en nog wat verpakte dingetjes. Ik zat bij mn schoonmoeder omdat mn zwager jarig was gisteren. Maar ze wonen een beetje in een uithoeken dus er komen niet heel veel kinderen langs. Ik denk in totaal een stuk of 15, en dat verdeeld in 3 groepjes. 1 van de groepjes is zelfs dubbel langs geweest!

15. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gaf ze twee toffee snoepjes per kind. Dacht verantwoord te zijn, achteraf misschien te weinig :)

16. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Vind ik normaal hoor!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat vind ik nog niet eens zo heel weg. Je kan mensen niet dwingen om mee te doen. Al vraag ik me wel af wat de kinderen ervan vinden dat ze zich moeten 'verstoppen'. Lijkt me dat ze het ook wel leuk vinden toch? En als het leeft dan maken ze ook een lampion op school toch?
    Wat ik gister wel jammer vond was een meneer die zat aan de tafel in de woonkamer achter zijn laptop met het gezicht naar ons toe. Onze meiden klopten aan. Hij keek ons eens aan en nog eens en negeerde ons gewoon. ;)
    Doe dan je rolgordijn alvast dicht dan is het duidelijk.

Waar geen licht brandde belden we sowieso niet aan en over het algemeen ook niet waar de gordijnen dicht waren.

Ontopic: we liepen zelf maar hadden zakjes met drie dierenkoppen erin van Katja. Kant en klare zakjes waren dat al.
    Hier nog 2 kinderen geweest toen we thuis waren.

O ja en het maakt toch niet uit wat je geeft? Zag dat sommige bang waren dat het te weinig was. Ik vind het al leuk dat mensen eraan meedoen en enthousiast zijn als de kinderen zingen en hun lampion trots laten zien. In mijn ogen kan je het niet fout doen.

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik had ooit eens de gordijnen dicht maar ze tikten gewoon keihard op het raam hoor! Ook wat brutaal vind ik..

19. Waarom moet je dat nu meteen 'aso' en 'triest' noemen? Het viel mij al mee dat er dit jaar niemand is die in deze topics komt roepen dat het 'aso' is om te lopen 'bedelen' om snoepjes, krijgen we het nu 'de andere kant op' ;) De één doet wel aan Sint Maarten, de ander niet.. Dat kan toch?

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier echt veel mensen die gewoon niet open deden. Bel en lichten aan, lantaarntjes met kaarsjes bij de deur gezet en dan gewoon niet open doen. erg raar.

Hier van die snickers,twix, bounty etc gehaald, had 45 stuks. Niet veel kinderen geweest maar omdat er een paar van die irritante piepkinderen zagen dat mijn zoon open deed hebben ze de halve snoepbak leeggeroofd waardoor het snoep daarna zo goed als op was. Mn vriend was net iets te laat met ingrijpen waardoor ze met handen vol wegrenden, uit onze gang! Stonden gewoon binnen.

Echt asociaal vind ik dat.

Deel Deze Pagina