Wat voor soort brood bij 9 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door MissyZuilen, 27 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik gaf mijn zoontje eerst altijd licht bruin vd bakker en dat at hij goed. Soms zelfs 1,5 tot 2 boterhammen.
    En nu had ik van de week bij de AH Zaanse Snijder bruin genomen en sinds die tijd doet hij moeilijk met brood eten.
    Steeds wel happen en 1 x kauwen en uitspugen.
    Maakt niet uit wat voor beleg..
    Dacht, ok misschien een fase.. Maar bij mijn moeder en oppas (die dus anders brood hebben) eet hij wel prima.
    Ligt dus echt aan 't brood..

Wat voor brood "moet" hij nu eigenlijk krijgen en welke soorten mag hij anders al? En is die Zaanse Snijder bruin dan dus nog te zwaar of vieze smaak voor hem?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb tot een jaar tarwebrood gegeven, daarna volkorenbrood zonder pitjes of zaden en nu eet ze gewoon wat ik eet.
    Zaanse snijder vind ik sowieso niet lekker, maar mijn dochter zou het gewoon eten hoor...

3. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Haha ik snap hem helemaal Zaanse snijder (bah!!!)

Wij geven tarvo .

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    hahaha, mijn meissie maakt er ook een potje van. het beleg eraf sabbelen en dan de rest eruit werken. *zucht*. En ik heb..... ook zaanse snijder... hahaha.
    Nu maar weer gewoon brood gekocht...

5. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Ik heb witbrood van Blue Band. Je weet wel. Waar net zoveel vezels in zitten als bruin brood. Dit gaat wat sneller op en ze eet er ook meer van. (mama zelf houdt niet van bruin brood) Zaanse Snijder is hier ook niet favoriet. Het duurt gewoon wel 1 uur voordat het op is. Poeh.....

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Whaha, wat een boefjes hebben wij dan he!
    Lusten allemaal geen Zaanse Snijder, ik eet het zelf ook niet..
    Zelf eet ik blueband of witbrood (heel slecht ja haha).
    Maar kun je die tarvo ook bij de AH of iets halen?
    Want anders moet ik steeds verplicht naar de bakker voor zijn licht bruine brood... Terwijl ik mijn brood ook bij de supermarkt koop gewoon.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben bang dat het misschien niet zo erg aan het brood ligt maar dat je zoontje gewoon een beetje aan het rommelen is met zijn brood waar jij bij bent. Jij geeft waarschijnlijk een leuke reactie... ("Niet doen", "terug in je mond" etc ;))

Wij hebben het hier ook gehad... had niets met het brood te maken.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou, dat dacht ik eerst ook..
    Maar heb hem net gewoon licht bruin vd bakker gegeven en er ging bijna 1,5 boterham in.
    Dus ligt denk ik toch wel aan 't brood.

Deel Deze Pagina