Afgelopen jaar weet ik niet meer, verdrongen Komend jaar gaan we; Maart - 9 dagen Curaçao; €6500 Augustus een maand naar NL €700 (alleen vliegtickets) Augustus 14 dagen Thailand met z’n tweeen; +/- €3500 Oktober 7 dagen las palmas; €1100 December 2 weken NL; €250
Poeh, goeie vraag. Weet eigenlijk alleen de zomervakantie dat ik aan de camping op zich niet meer dan €1500 wil uitgeven voor 2 weken maar wat we daar opmaken? Werkelijk geen idee. Daarnaast hier en daar een weekendje weg maar dat verschilt ook. Toevallig gaan we in Maart een weekendje weg met een grote vriendengroep en was het 100 euro per gezin ( grote boerderij gehuurd van 30 pers ) Vaak is het bij ons altijd heel onverwachts dat we weg gaan, wij zouden zo morgen wakker kunnen worden en dan ineens bedenken dat we vrijdag een weekendje weg gaan haha. Ik probeer altijd wel voor die weekendjes weg een budget aan te houden van max €300 voor de accomodatie. Dus tot nu toe alleen nog het weekendje weg geboekt dit jaar, de zomervakantie moeten we nog boeken... Iets met, luxe probleem en niet kunnen kiezen
Dit jaar vrij duur uit, maar mijn zoontje is nog niet leerplichtig dus ik dacht dan gaan we ook een week wat verder én buiten de schoolvakantie. De korte trips wel netjes binnen de officiële vakanties geboekt. Ik ben dit jaar een struisvogel, ik wil het bij elkaar opgeteld niet weten. Volgend jaar zal het budget behoorlijk minder zijn maar dat mag de pret dit jaar niet drukken
Hier sluit ik mij bij aan. 4 weken is wettelijk minimum exclusief nationale feestdagen. Dus je hoort volgens mij bovenop die 96 uur nog feestdagen te krijgen als dit hun systeem is, óf zonder extra feestdagen en sometimes you win, sometimes you loose. (Dat heb ik en vind ik echt prima) Nu werkt het inderdaad nadelig, ik zou hier vragen over gaan stellen.
Wij hadden het geluk dat we in september konden gaan. We hebben een mini rondreis gemaakt. 1 overnachting in duitsland was 100 euro, 8 nachten peschiera del garda in een huisje voor 400 en 5 nachten frankrijk in een stacaravan voor 200 (snachts heel heel koud dus extra dekens gekochten sloffen haha) Verder je gebruikelijke kosten voor eten en drinken(supermarkt om de hoek, 1 keer pizza gehaald en 1 keer uit eten de rest zelf gekookt) vignet en benzine. Was super!! Nu zijn we aan het kijken wat we nu doen.