Meestal kopen we een paar maanden niks, en dan ineens kopen we weer voor 100-300 euro kleding. Op dit moment kopen we heel weinig kleding, omdat we alles opsparen voor het beebje. Als ik terugdenk aan toen ik nog alleen woonde...sjee, toen kocht ik écht veel kleding Ik kon gewoon elke week winkelen, en dan nog geld overhouden om van te leven. Dure merkkleding heb ik trouwens nooit gekocht, meer het H&M werk. Maar zelfs dat vind ik nu vaak te duur. 50 euro voor een dunne broek of een rok...dat gaat toch veel te ver
Niet zoveel eigenlijk. Ik hou van de H&M dus dat is helemaal niet duur Max. 50 eens denkek op een maand, en dat is zeker niet elke maand. x
De laatste tijd (sinds sparen en sinds kort met dubbele lasten...) zeer weinig. Denk 60 per maand voor ons drieën en de laatste maanden nog minder. Schoenen heb ik genoeg, laatste aanschaf zijn legerkistjes een jaar geleden.... Koop wel dingen in de uitverkoop bij de H&M, heb al zooo vaak gehad dat ik veel geld voor iets betaalde en dat het daarna voor de helft er hing
voor mezelf? iets van 100 per maand denk ik. Voor Ymke zou ik het niet weten eigenlijk. Niet achterlijk veel, maar ook niet weinig. Mijn man is goedkoper, maar die loopt 5 dagen in kleding van zijn bedrijf!
Geen idee. In ieder geval niet elke maand, vinden wij onzin. Ik koop gewoon wanneer ik vind dat ik iets nodig heb of als ik toevallig tegen iets heel leuks aanloop (afgelopen week spontaan 2 paar laarzen gekocht, wel van n merk, vind die vaak net even wat leuker) Ben niet echt n merkengek, al heb ik wel behoorlijk wat merk kleding, niet omdat t een merk is, maar omdat dat toevallig leuker is. Ik heb ook gewoon kleding van de h&m en sneakers van de scapino. Net wat ik tegen kom. Mijn vriend gaat bijna nooit winkelen voor zichzelf, ik ken zijn smaak zo goed dat hij alles leuk vind wat ik voor hem mee neem, maar winkelen voor zijn kleine meisje vindt hij geweldig.
Ligt eraan wat we nodig hebben, maar ik denk gemiddeld dat we niet boven de 50 euro per maand uitkomen p.p. Da's inclusief schoenen. Merkkleding heb ik niet, maar da's niet omdat ik het niet mooi vind, ben gewoon nogal zuinig ingesteld.
Ik geef echt veel te veel aan kleding uit (en dat weet ik ook, maar toch doe ik er niets aan, slecht slecht!). Gemiddeld denk ik 450 euro per maand alleen voor mezelf, en voor Milan ook wel rond de 80 euro, maar dat zal wel meer worden als 'ie een grotere maat heeft. M'n vriend koopt gewoon 2 x per jaar heel veel in één keer. Een paar pakken, blousen en nieuwe spijkerbroeken, en dan af en toe nog wat shirtjes enzo tussendoor.
Hier gemiddeld denk ik 200,00 per maand voor mijzelf, vriend en kleine.. Meeste voor de kleine .. Ik kan maanden niets kopen.. maar nu voor de winter een nieuwe garderobe dan kan ik veel geld uitgeven maar dan hoeven we ook een heletijd niets!
echt TOTAAL verschillend, ene keer koop ik een maand niets, andere keer ineens voor 100 euro etc etc. Enige wat ik echt merk koop zijn spijkerbroeken, die heb ik allemaal van Only. Enige broeken die me echt goed zitten.
Voor mezelf koop ik heel zelden iets en als ik het doe dan is het meestal in de uitverkoop... voor Ana-Lucia koop ik denk ik gemiddeld voor zo'n 25 euro per maand.
Wij kopen niet elke maand kleding...gaan meestal eens in de 3 maanden en dan kopen we vaak een broek en wat shirtjes....ik ben dan wel van de merken dus ben altijd iets meer kwijt... Toen ik nog niet op mezelf woonde gaf ik ook makkelijk 400 euro uit aan kleding elke maand.....echt schandalig eigenlijk maja als het kan waarom niet?
Weinig erg weinig, doe alleen nog maar aan kleding maatje 74-80 word wel eens goed verwend door mijn ouders als ik lekker met ze aan het winkelen ben, laatst mocht ik 2 spijkerbroeken uitzoeken in een betere winkel (ik heb maar tussen de uitverkoop gezocht) resultaat 2 spijkerbroek in de uitverkoop nog 180 euro Ben er wel ERG blij mee! Heb echt mega veel kleren maar pas nog steeds niet in mijn oude maat Schoenen HAD ik ook supeeeeer veel, totdat mijn man dacht na het verhuizen, ff zolder opruimen waarna hij een grote vuilniszak vol schoen per ongeluk weg heeft gegooid ale: Ben nu dik een anderhalf jaar later nog niet over de shock heen pffff VEEL schoenen waren het en ook veel nieuwe, denk dat er zo'n 2000 aan schoenen naar de stort is gegaan.......
Ik hou niet van kleding kopen. Dat gepas in die hokjes.. Niks voor mij. Ik ga dus alleen als ik echt iets nodig heb. Denk dat we momenteel het meest aan mike uit geven Wat zou het zijn.. Gemiddeld 50 per maand? Maar niet elke maand hoor.
best wel veel, ligt eraan of ik me mans creditcard krijg of niet maar in een "normale" maand 300 euro ongeveer mijn man kan daarintegen wel met elke dag iets nieuws thuiskomen, hij geeft veel geld uit per maand, denk aan ongeveer 500/600 euro voor de kleine koop ik als hij een nieuwe maat heeft een hele nieuwe garderobe en dat kan dan ook wel tegen de 300/400 euro aanlopen maar dat is dus niet elke maand
Ik denk gemiddeld rond de 150 euro per maand. Exclusief schoenen. Ben gelukkig niet zo'n schoenen freak. Heb vriendinnen die rustig 100 paar schoenen uitgestalt hebben staan in de kast. Ik moet me wel inhouden soms hoor woon midden in de stad.