Hoi allemaal , Ik ben student van Hogeschool. Voor de opleiding Communication en Multimedia design moeten we werken aan een project. Dit doen we in groepsverband. Onze projectgroep bestaat uit 4 studenten. Wij hebben de opdracht gekregen om voor moeders wiens kind een koemelkallergie heeft een applicatie voor een smartphone te bedenken die het dagelijks leven van deze moeder moet vergemakkelijken. Deze applicatie zal onder andere recepten, tips en een forum bevatten. Maar voordat wij kunnen beginnen met het ontwerpen van deze applicatie moet er eerst veel onderzoek gedaan worden naar de doelgroep. Dit is dan ook de reden waarom we de moeders een aantal vragen zouden willen stellen.De enquête bestaat uit 14 vragen.Wilt iemand ons helpen met vragenlijst invullen ?
Kom maar op! Mijn dochter heeft de eerste 2 jaar KMA gehad. Vanwege de borstvoeding was ik op dieet. Mijn zoon heeft het nu ook, dus ik ben wederom weer op dieet.
Ik wil best de vragen lijst invullen hoor!! Leuke opdracht trouwens en denk dat het super handig is zo een app!!
Misschien kan je gewoon je vragen in een Google doc zetten en de link hier posten? Ik denk dat je dan meer invullers zal krijgen.
Bedankt voor uw idee Ik heb de vragen in google doc gezet. Hierbij de link naar de document: https://docs.google.com/file/d/0B0XZoxwzI4keQW1ISlRfcnBGdm8/edit?usp=sharing alvast bedankt allemaal!