Wij geven VEEL geld uit aan vakanties. Onze laatste vakantie (Florida, VS) heeft meer gekost dan we nu voor onze bruiloft begroot hebben (je moet denken aan 6.000 + ). Dat was twee weken in het hoogseizoen (kerstvakantie) met heel veel bijzondere activiteiten. En heeeeel veel shoppen (Premium Outlet, Florida Mall, Mall at the Millennia), dus dat tikt ook wel aan Maar goed, de vakantie daarvoor (14 dagen Schotland met de auto) heeft ook 3.000 - 4.000 gekost. Kleine aantekening: Schotland is redelijk duur en we hadden alleen logies met ontbijt en heel Schotland doorgereden (dus hoge benzinekosten). Euh.... Tja, ieder zo z'n meug als we het geld niet hadden gehad, dan hadden we het ook niet uitgegeven, uiteraard.
Nu tot 1000 aangeklikt, al halen we dat iedere vakantie wel. We gaan in maart een weekje wintersporten en doordat we buiten het seizoen gaan kost dit geen 400euro pp. Liefst willen we het najaar nog lekker all in naar Turkije, dit kost rond de 500euro pp. Dit jaar is een luxe dat we tweemaal op vakantie gaan, vorig jaar niet weggeweest.
Mijn svader heeft een mooi vakantiehuis in Zeeland waar wij gebruik van mogen maken De afgelopen jaren ook gedaan en dat was super relaxed en het kost ons helemaal niets Nu de kinderen groter worden lijkt het me leuker om te gaan camperen zodat ze meer contact kunnen maken met andere kinderen (ipv tussen de bejaarde duitsers zitten) We hebben nog geen concrete plannen gemaakt
Dit jaar twee keer 8 dagen center parcs in voor en na seizoen a 650 per keer voor een 6 persoons VIP Eden cottage ( met blije doos korting gelukkig). Vorig jaar 1000 euro voor twee weken luxe caravan op camping aan het gardameer in italie. Duurste tot nu toe was 10000 euro voor 6 weken nieuw zeeland incl, 3 dagen Kuala Lumpur, tickets, auto, overnachtingen, benzine, alle dagen uit eten en uitstapjes en als afsluiting nog een weekje Maleisië. Zou het zo weer doen, maar eerst weer flink sparen, maar het is het waard. We hadden toen nog geen kids en ik werkte nog full time. Al wil mijn vriend liever eerst sparen voor trouwen en twee dakkapellen. Mss gaan we weer als de kids ouder zijn, kunnen zij er ook van genieten, want het is daar zo mooi.
Minerva: jullie ook zo reislustig?? Heb je fly drive gedaan naar Schotland of daar met de auto heen? En ben je op de bonnefooi gegaan of gereserveerd? Schotland staat ook op ons lijstje namelijk. Wij gaan dit jaar naar het noordelijkste puntje van Europa met de auto Nanda: gaaf hè NZ. Wij hebben ook nog even getwijfeld om weer te gaan maar we zijn het verkeerde seizoen vrij. Dan is het daar winter.
Ah klinkt heerlijk Minerva, hebben jullie al een nieuwe reis gepland? wat leuk Mart, willen wij ook altijd nog een keertje heen. Wanneer gaan jullie ongeveer? Hier is het ook bijna 9000 euro. Maar inclusief alles (heel luxe eten, drinken, snorkelen, vliegen, prachtige accommodatie) kan eigenlijk niet wachten, liefst ga ik volgende week al
Mart: wij zijn toen in februari en maart geweest. Was goed te doen hoor. Zuidereiland veel regen gehad maar dat kwam wel ten goede aan de charme van het rainforrest. Noordereiland was heerlijk toen, 20 graden plus.
Wat een bedragen zeg niet normaal hebben jullie geldbomen we koekeloeren nog even verder!! Erg leuk om te doen trouwens dat zoeken. Nu nog DE accomodatie vinden...
Yep! Ik nog meer dan vriend Wij zijn met eigen auto van Hoek van Holland naar Newcastle gegaan. Vandaar doorgereden naar Schotland. Was goed te doen! We hebben toen een rondreis gedaan waarbij de hotelovernachtingen van te voren al vast stonden. De rest hebben we zelf uitgezocht. Zo zijn we heeeeel Schotland doorgekomen. Wat een super vakantie was dat! Echt een aanrader! De natuur in Schotland is heel erg ruig, dus je moet er wel echt van houden...! Gaaaaaafff! De Noordkaap! Willikooknaartoe!! Nee, nog niets gepland. "Helaas" zal het de komende tijd ook anders gaan met het reizen, want we hebben een mini erbij Reizen zoals we hiervoor deden, gaat hem niet meer worden. We wilden nog heeeeel graag de Machu Picchu zien voordat hij dicht ging, maar toen was ik al zwanger en ik zag het niet zitten om met een dikke buik naar Zuid-Amerika af te reizen En nu issie dicht.... En waar gaan jullie naar toe?? Wij hebben ook gesnorkeld in een koraalrif. Super was dat! Wij zijn toen hier gaan snorkelen: John Pennenkamp Coral Reef State Park
2 weken stacaravan zuid frankrijk 1600 euro (een van de goedkoopste ook nog, pff). Benzinen/tol/overnachtingen 1000 euro Leefgeld 1000 euro. Dus zo'n 3600 euro denk ik. pff, wat een belachelijk hoeveelheid geld voor 2 weken. Maar ja, we zijn al een paar jaar niet geweest en ik wil deze komende zomer echt weg.
We gaan dit jaar voor het eerst twee weken in plaats van één week. Onze meid is vijf, dus we zijn helaas nu gebonden aan de zomervakantie. We gaan begin juli twee weken naar Landal Katschberg in Oostenrijk. Inclusief uitgaven daar zullen we rond de 2000,- uitkomen, schat ik in.
Ligt eraan. Zo gaan wij in de voorkaarsvakantie 10dagen naar dubai en zijn alleen voor tickets 2volwassenen en 2kinderen 1000 euro kwijt. Hoeven geen hotel oid.slapen bij familie. Voor de zomer rekenen we max 1500 wat prima wil aangezien we meestal kamperen.
Hotel Voyage Sorgun - Zonvakantie - Sunweb Zonvakanties Wij gaan naar deze in juni. Zoon heeft dan vakantie (is alleen in onze regio een week vakantie dus daar maken wij gebruik van). 3000 euro voor 10 dagen met z'n vieren, Ultra All inclusive.
Wij gaan naar bella italia bij het gardameer. we gaan 2 weken en hebben een sta caravan. Wel 2 weken in de bouwvak zijn we aan gebonden helaas. kosten sta caravan 2100 benzine tol 500 Leefgeld 1000