Wat geven jullie uit aan de vakantiereis?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nipa18, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel geven jullie in totaal uit aan de vakantiereis en accomodatie

1. Tot Max 1000 euro

2. 1000 tot 1500 euro

3. 1500 tot 2000 euro

4. 2000 tot 2500 euro

5. 2500 tot 3000 euro

6. Meer dan 3000 euro

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    €7.000 :$
    Gaan wel een maand weg.

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij geven VEEL geld uit aan vakanties. Onze laatste vakantie (Florida, VS) heeft meer gekost dan we nu voor onze bruiloft begroot hebben (je moet denken aan €6.000 + :)). Dat was twee weken in het hoogseizoen (kerstvakantie) met heel veel bijzondere activiteiten. En heeeeel veel shoppen (Premium Outlet, Florida Mall, Mall at the Millennia), dus dat tikt ook wel aan :p

Maar goed, de vakantie daarvoor (14 dagen Schotland met de auto) heeft ook €3.000 - €4.000 gekost. Kleine aantekening: Schotland is redelijk duur en we hadden alleen logies met ontbijt en heel Schotland doorgereden (dus hoge benzinekosten).

Euh.... Tja, ieder zo z'n meug :) als we het geld niet hadden gehad, dan hadden we het ook niet uitgegeven, uiteraard.

3. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nu tot 1000 aangeklikt, al halen we dat iedere vakantie wel.
    We gaan in maart een weekje wintersporten en doordat we buiten het seizoen gaan kost dit geen 400euro pp.
    Liefst willen we het najaar nog lekker all in naar Turkije, dit kost rond de 500euro pp.
    Dit jaar is een luxe dat we tweemaal op vakantie gaan, vorig jaar niet weggeweest.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dat wordt vast een toppertje!! :D Waar gaan jullie naar toe?

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Mijn svader heeft een mooi vakantiehuis in Zeeland waar wij gebruik van mogen maken
    De afgelopen jaren ook gedaan en dat was super relaxed en het kost ons helemaal niets
    Nu de kinderen groter worden lijkt het me leuker om te gaan camperen zodat ze meer contact kunnen maken met andere kinderen (ipv tussen de bejaarde duitsers zitten)
    We hebben nog geen concrete plannen gemaakt

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie'

7. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit jaar twee keer 8 dagen center parcs in voor en na seizoen a 650 per keer voor een 6 persoons VIP Eden cottage ( met blije doos korting gelukkig). Vorig jaar 1000 euro voor twee weken luxe caravan op camping aan het gardameer in italie. Duurste tot nu toe was 10000 euro voor 6 weken nieuw zeeland incl, 3 dagen Kuala Lumpur, tickets, auto, overnachtingen, benzine, alle dagen uit eten en uitstapjes en als afsluiting nog een weekje Maleisië. Zou het zo weer doen, maar eerst weer flink sparen, maar het is het waard. We hadden toen nog geen kids en ik werkte nog full time. Al wil mijn vriend liever eerst sparen voor trouwen en twee dakkapellen. Mss gaan we weer als de kids ouder zijn, kunnen zij er ook van genieten, want het is daar zo mooi.

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minerva: jullie ook zo reislustig?? Heb je fly drive gedaan naar Schotland of daar met de auto heen? En ben je op de bonnefooi gegaan of gereserveerd? Schotland staat ook op ons lijstje namelijk. Wij gaan dit jaar naar het noordelijkste puntje van Europa met de auto :D
    Nanda: gaaf hè NZ. Wij hebben ook nog even getwijfeld om weer te gaan maar we zijn het verkeerde seizoen vrij. Dan is het daar winter.

9. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ah klinkt heerlijk Minerva, hebben jullie al een nieuwe reis gepland?
    wat leuk Mart, willen wij ook altijd nog een keertje heen. Wanneer gaan jullie ongeveer?

Hier is het ook bijna 9000 euro. Maar inclusief alles (heel luxe eten, drinken, snorkelen, vliegen, prachtige accommodatie) kan eigenlijk niet wachten, liefst ga ik volgende week al :D

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    In de zomer vakantie, in het buitenland? :$

11. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mart: wij zijn toen in februari en maart geweest. Was goed te doen hoor. Zuidereiland veel regen gehad maar dat kwam wel ten goede aan de charme van het rainforrest. Noordereiland was heerlijk toen, 20 graden plus.

12. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Wat een bedragen zeg niet normaal :eek: hebben jullie geldbomen ;) we koekeloeren nog even verder!! Erg leuk om te doen trouwens dat zoeken. Nu nog DE accomodatie vinden...

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

#53 Minerva, 15 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2014
    Yep! Ik nog meer dan vriend :cool: Wij zijn met eigen auto van Hoek van Holland naar Newcastle gegaan. Vandaar doorgereden naar Schotland. Was goed te doen! We hebben toen een rondreis gedaan waarbij de hotelovernachtingen van te voren al vast stonden. De rest hebben we zelf uitgezocht. Zo zijn we heeeeel Schotland doorgekomen. Wat een super vakantie was dat! :D Echt een aanrader! De natuur in Schotland is heel erg ruig, dus je moet er wel echt van houden...!

Gaaaaaafff! De Noordkaap! Willikooknaartoe!!

Nee, nog niets gepland. "Helaas" zal het de komende tijd ook anders gaan met het reizen, want we hebben een mini erbij :) Reizen zoals we hiervoor deden, gaat hem niet meer worden. We wilden nog heeeeel graag de Machu Picchu zien voordat hij dicht ging, maar toen was ik al zwanger en ik zag het niet zitten om met een dikke buik naar Zuid-Amerika af te reizen :( En nu issie dicht....

En waar gaan jullie naar toe?? Wij hebben ook gesnorkeld in een koraalrif. Super was dat! Wij zijn toen hier gaan snorkelen: John Pennenkamp Coral Reef State Park :)

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Hebben wij ook gedaan en lerares raadde het ook aan. Ze zei zelf "het kan nu nog".

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    2 weken stacaravan zuid frankrijk 1600 euro (een van de goedkoopste ook nog, pff).
    Benzinen/tol/overnachtingen 1000 euro
    Leefgeld 1000 euro.

Dus zo'n 3600 euro denk ik. pff, wat een belachelijk hoeveelheid geld voor 2 weken. Maar ja, we zijn al een paar jaar niet geweest en ik wil deze komende zomer echt weg.

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
  17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    We gaan dit jaar voor het eerst twee weken in plaats van één week. Onze meid is vijf, dus we zijn helaas nu gebonden aan de zomervakantie. We gaan begin juli twee weken naar Landal Katschberg in Oostenrijk. Inclusief uitgaven daar zullen we rond de €2000,- uitkomen, schat ik in.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ligt eraan. Zo gaan wij in de voorkaarsvakantie 10dagen naar dubai en zijn alleen voor tickets 2volwassenen en 2kinderen 1000 euro kwijt. Hoeven geen hotel oid.slapen bij familie.
    Voor de zomer rekenen we max 1500 wat prima wil aangezien we meestal kamperen.

19. koala28

koala28 Niet meer actief

20. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Wij gaan naar bella italia bij het gardameer.
    we gaan 2 weken en hebben een sta caravan.
    Wel 2 weken in de bouwvak zijn we aan gebonden helaas.
    kosten sta caravan 2100
    benzine tol 500
    Leefgeld 1000

Deel Deze Pagina