wij gaan een weekje naar oostenrijk in een appatement. kosten app 325 euro. dan nog 100 euro diesel en 700 ong leefgeld. wl wel graag eens weer vliegen maar vind het echt zonde geld momenteel. aangezien de kids oostenrijk helemaal geweldig vinden.
Wij 2150,- all in vliegreis naar Turkije. Merken wel dat we voor onze zoon nu flink meer betalen als eerdere jaren. Maar goed voor dit bedrag en wat zakgeld zijn we klaar. Vorig jaar waren we in Mallorca en hadden we goedkope reis/appartement. Maar na optellen vd pin transactie's kwamen we ook uit op 2000,-. Nu iets meer maar ook meer luxe. In april nog naar cp. Dit nog niet geboekt.
Verschilt bij ons eigenlijk heeeeel erg. Zo zijn we bijna 4 jaar geleden naar Oostenrijk geweest, dat was 8 nachten en waren voor alles volgens mij nog geen 1000,- euro kwijt. Vorig jaar zijn we 1,5 week naar Malta geweest en heeft ons alles bij elkaar 2000,- gekost. Situatie is wel wat veranderd, ik heb geen inkomen meer dus gaan we nu voor een vakantie die VER onder de 1000 euro liggen
Wij gaan 2 maanden naar Nederland. Vliegtickets worden voor ons betaald. Vanuit Nederland misschien twee weken Duitsland ofzo. Nou ja, in ieder geval niet meer dan 1000 euro.
Ik heb gestemd op 1500 tot 2000 euro Onze staanplaats kost bijna 800 euro voor 3 weken. Bed&Breakfast kost 60 euro (overnachting) De reiskosten en tolkosten komen er ook nog bij. En dan nog de boodschappen, wij koken bijna elke avond zelf. We zullen misschien 2 a 3 keer uit eten gaan. En verder natuurlijk nog wat uitjes, maar dat proberen we ook zo goedkoop mogelijk te houden door veel gratis dingen te zoeken.
Ik heb gestemd op 2500-3000. Dit is dan alleen voor de zomervakantie. Vier weken kamperen in het hoogseizoen met 5 personen, inclusief campings, benzine, tolgeld, boodschappen, uitjes, dus alles wat we in die periode uitgeven, zeg maar. Ik weet nog niet waar we heen gaan, meestal beslissen we dat pas als we al onderweg zijn en dan nog kunnen we halverwege van idee veranderen, haha. Campings kosten gemiddeld 35 euro per nacht, dus ca 1000 euro voor 4 weken. Brandstof ca E 300. Tolgeld etc. ca E 50 (hangt van het land af). Verder geven we gemiddeld E 50 per dag uit aan boodschappen, uitstapjes, ijsje hier, drankje daar, keertje uit eten, souvenirs etc. Dus dat is in totaal nog eens E 1400. Best veel, maar wij letten niet zo heel erg op het geld in de vakantie en willen gewoon leuke dingen doen en lekker eten.