Max 5 euro, er is genoeg leuks te vinden voor kleine prijsjes! Vind ik echt meer dan genoeg voor een kinderfeestje.
Ja erg hè, al is die klas dit jaar voor het eerst tijdens lessen gesplitst. Maar de rest doen ze nog samen dus blijven vriendjes/vriendinnetjes.
Hier eerst rond de €5,-. Totdat mijn zoontje zijn kinderfeestje gaf en hij allemaal cadeaujes rond de 8 à 10 euro kreeg. Toen heb ik ons budget ook maar iets verhoogd. Hij heeft ongeveer 1x per maand of 2 maanden een feestje, dus dat is prima te doen.
bij goede vriendjes en/of bijzondere feestjes 15/20€ Kort simpel feestje bij niet echt vriendje €7,50/10€ Als ouders mijn kind een dag meenemen naar de dierentuin kan ik toch niet aan komen zetten met een kadootje van 5€ van de action?
Dat is inderdaad echt een gewoontekwestie hoor, en hetgeen gebruikelijk is in de omgeving. In Nederland is het heel gebruikelijk om relatief lage bedragen te geven voor verjaardagen, bruiloften enz. Ongeacht iemand zn budget trouwens, wat ik alleen maar eerlijk en duidelijk vind. Bij ons op school wordt ong 10-12e gegeven voor kinderfeestjes, ong €15 voor beste vriendin, €25 voor kinderen van onze vrienden en rond €50 voor neefjes/nichtjes ed.