Wat geven jullie uit aan een kadootje op een kinderfeestje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door allstar, 17 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Max 5 euro, er is genoeg leuks te vinden voor kleine prijsjes! Vind ik echt meer dan genoeg voor een kinderfeestje.

2. yaro

yaro Niet meer actief

Ja erg hè, al is die klas dit jaar voor het eerst tijdens lessen gesplitst. Maar de rest doen ze nog samen dus blijven vriendjes/vriendinnetjes.

3. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Dan waren z'n meesters en juffen hopelijk vandaag ook in Den Haag :D

4. yaro

yaro Niet meer actief

Haha ja zeker!

MiaMaria vindt dit leuk.
  5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Rond 7.50 maar ben ook maar alleen.

6. Koon

Koon Niet meer actief

Hier eerst rond de €5,-. Totdat mijn zoontje zijn kinderfeestje gaf en hij allemaal cadeaujes rond de 8 à 10 euro kreeg. Toen heb ik ons budget ook maar iets verhoogd. Hij heeft ongeveer 1x per maand of 2 maanden een feestje, dus dat is prima te doen.

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    bij goede vriendjes en/of bijzondere feestjes 15/20€
    Kort simpel feestje bij niet echt vriendje €7,50/10€
    Als ouders mijn kind een dag meenemen naar de dierentuin kan ik toch niet aan komen zetten met een kadootje van 5€ van de action?

8. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dat is inderdaad echt een gewoontekwestie hoor, en hetgeen gebruikelijk is in de omgeving.
    In Nederland is het heel gebruikelijk om relatief lage bedragen te geven voor verjaardagen, bruiloften enz.
    Ongeacht iemand zn budget trouwens, wat ik alleen maar eerlijk en duidelijk vind.

Bij ons op school wordt ong 10-12e gegeven voor kinderfeestjes, ong €15 voor beste vriendin, €25 voor kinderen van onze vrienden en rond €50 voor neefjes/nichtjes ed.

Deel Deze Pagina