Tuurlijk mag je dat vragen. Dit waren/zijn de bedragen die wij altijd hebben gegeven aan bepaalde familieleden voordat mijn man en ik elkaar leerde kennen. Ik vind dit voor mij hele normale bedragen, terwijl dat voor mijn man en zijn familie niet zo nodig is. Maar ik vind het nou eenmaal leuk om mijn moeder extra te verwennen op haar verjaardag.
wij geven elkaar iets wat we willen hebben, bedrag verschilt nogal, ergens tussen 20,- en 120,- De kinderen 50,- tot nu toe, maar dat zal in de toekomst wel meer worden, voor een nieuwe fiets o.i.d. Onze ouders 20,- Broers en zussen 10,- Neefjes/nichtjes 5,-
Elkaar: wat we leuk vinden en op dat moment kunnen missen. Dat is eens een heel duur weekendje weg geweest, maar ook bijvoorbeeld katten die ons niks hebben gekost. Althans, de aanschaf niet... momenteel kosten ze ons vrijwel iedere dag geld Ouders, broertje, zusje: tussen de 25 en 50 euro. Vrienden: tussen de 15 en 25 euro. Familie: 15 euro (geven we altijd standaard in een envelopje ) Vage kennissen en collega's enzo daar doen we niet aan.
Onze kinderen krijgen wat ze op dat moment leuk vinden, maakt me weinig uit wat het kost. Elkaar geven we geen kado's. Verder voor iedereen zo rond de 15 euro.
Meestal rond de 10 euro. Voor schoonmoeder doen we soms wel iets meer omdat ze vaak oppast, helpt klussen in huis etc
familie en beste vrienden 20-25 neefje (nu nog in zijn uppie) 50 kennissen 10-15 en we geven mekaar ook geen kado. Gaan op onze verjaardagen meestal lekker uit eten. maar we gaan niet overal heen, Vier het zelf bijna nooit. Dus we gaan alleen als we er zin in hebben. Alleen kinderen doen we wel altijd.