Wat geven jullie uit per kind aan 5 december?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vigi, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    nee was eigenlijk verder nog niet op zoek gegaan ivm geld :)

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Waar woon je?

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

En heb je jongens of meiden?

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Staat onderaan op pag 34

5. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    zet ik liever niet openbaar sorry, provincie groningen :) precieze plaats wil ik wel via pb geven

6. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Nee begrijpelijk.
    Ik heb hier nog veel spulletjes staan van de meiden o.a. een chiccoloopwagen ( nog dicht in de doos).
    Je mag altijd wat op komen halen, maar is misschien wat te ver.
    Ik woon in Noord-Brabant, omgeving Tilburg.

7. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    oh heel lief :) thnx voor je aanbod...helaas wel te weg weg

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113

Meis je mag me in een pb je ades sturen. Dan laat ik 'sint' via de post wel wat sint lekkers sturen!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mag ik per pb je adres?

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mamavd och meid wat jammer:( k weet hoe het voelt is niet leuk.. K hoop dat jullie toch een fijne sinterklaas hebben.. Kan je helaas niet helpen vanwege ongeveer een zelfde soort situatie..

11. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    nee t is echt lastig..maar is niet anders..thnx ik hoop dat jullie ondanks alles ook een fijne sinterklaas hebben.. :)

12. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    We hebben een topic geopend voor de mama's die het moeilijk hebben en geen Sint cadeautjes kunnen kopen. Kijk daar even! We willen jullie graag helpen!!

13. Luja

Luja Niet meer actief

Ik doe max 50 euro per kind en dat hoeft echt niet op. Zo heb ik dit vanmiddag voor mijn zoontje gehaald. Hij krijgt hiernaast alleen nog een beginpakketje duplo.
    Onze meiden krijgen van mij het ikea keukentje met wat toebehoren.
    En uiteraard alle3 een chocoletter, voor de oudsten pepernoten en marsepein, kleurboeken en schetsboekjes.

14. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Max €10 euro, denk ik. Vnl voor de oudste.

Maar ik heb nog heel veel speelgoed staan op zolder van d'r grote zus.
    Ze schelen bijna 12 jaar. Daarvan ga ik het eea lekker schoonmaken en inpakken. Maakt voor de kleine toch niet uit. En de oudste geloof al lang niet meer..

15. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0
    Wij rond de 15 tot 20 euro per kind en dan kom ik eigenlijk al buiten mijn budget. Nou ben ik best creatief want marktplaats is rond deze tijd mijn grootste vriend:D

Zo heb ik de lievelingsdvd van mijn jongste voor €2,50 dus op die manier probeer ik dan toch altijd voor cadeautjes te zorgen waar ze het meest om wensen :D

Het gaat om het idee en ik moet eerlijk zeggen mijn hart is er goed voor om voor de kids aan 300 euro cadeau's te kopen. Maar al zou ik het hebben zou ik nog bizar veel vinden. Wie het kleine niet eert......;)

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is er iets van een ruilgroep op FB in jouw woonplaats, of een weggeefhoek? Ik zit zelf op dergelijke groepen en heb op die manier een paar leuke dingen kunnen scoren voor de meiden, en oud speelgoed heeft zo nog weer een tweede leven gekregen ook :)

17. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ja.. De gebruikelijke dingen.. 1 zoon word 8 jaar fiets te klein dus nieuwe fiets .. Dat soort dingen met Pasen buitenspeelgoed .. Vorig jaar hebben ze een grote speelhuis gehad .. Jaar daarvoor grote trampoline .. Gewoon gebruikelijk ... En tussen Door wat kleins ... Verschilt heel erg.. Omdat ik goed uitpak met kerst/Sinterklaas en verjaardagen ..

18. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Verschilt.. Teken spullen en knutsel spul hebben ze zat.. LEGO kunnen ze nooit genoeg van krijgen /hebben 😄

19. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ja.. Dat krijgen ze..

20. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier krijgt de oudste op pakjesavond iets van 45 euro en in de schoen wat kleinigheidjes (kleurboekje, dat soort dingen). In totaal dus 50 euro.
    De jongste krijgt wat kleins.

Met Kerst krijgen ze iets van de grootouders, van ons hooguit iets kleins.

Deel Deze Pagina