Mijn kids zijn de enigen onder de 20 in het grote gezelschap van mijn opa/oma/ooms/tantes/neven/nichten. Als zowel wij als oma 1 of 2 kadootjes geven, is dat alweer genoeg nadruk/aandacht, de volwassenen krijgen alleen een chocoletter. Met alleen de oudste die t snapt vieren we geen Sint in kleiner verband. Als schoenkadootjes heb ik een puzzelset voor de oudste en een zachte speelkubus voor de jongste klaarliggen. Samen zo'n 10 euro. Neem ik misschien nog iets heel kleins, categorie kleurboek, bij voor een tweede zaterdag schoenzetten. Ik denk dat er in de zak wat zandvormpjes zullen zitten, voor t kinetic sand dat wat te zwaar is om mee te nemen naar t feest en weer terug en dus thuis op haar zal wachten. Voor de jongste iets wat hij toch nodig heeft, misschien wel een ledikantdekentje of kleertjes. Al met al verwacht ik zo'n 60 euro uit te geven voor twee kids samen.
Ik denk dit jaar ongeveer 30. Heb 2 wat grotere cadeautjes, de rest eigenlijk gewoon wat kleine dingetjes voor de lol (zoals Sint washandje dat je nu bij de Etos bij volle handdoek spaarkaart krijgt).
Weet je wat ik zo fijn vind? Dat ik toch iemand kan helpen om een fijne Sinterklaas te geven, ook al is het zo klein! Via pb netjes een adres gekregen en de mededeling dat ik wil helpen. Ik geloof dat er serieus mensen zijn die geen Sint kunnen vieren ivm wat de reden dan ook moge zijn. Het is zo jammer! Ik wil dan ook iedereen aanraden om zich aan te melden bij de Kledingbank of Voedselbank. Wij doneren namelijk veel speelgoed en kleding wat onze dochter niet meer aankan of gebruikt. Ik geef het nog liever gratis weg dan cheapskates die voor een vijfje op de eerste rang zitten ondanks dat ze bulken van het geld. Zo dat moest ik ff kwijt..
Ja ik ga dit weekend de zolder (speelzolder) opruimen en dan ga ik ook heel veel weg doen naar de kledingbank hier in de stad.