Wij eten meestal bij hetzelfde restaurant en zijn dan rond de 70 euro kwijt voor voor- en hoofdgerecht en koffie of dessert.
hier voor snel wat eten meestal rond de 50 a 60 euro en als we echt gaan uit eten zal het voor ons tweeen toch snel over de 125 euro gaan (drinken, flesje wijn, mooi gangenmenu echt een avondje uit niet een uurtje aan tafel)
Ik heb een vermoeden welke je bedoeld... Hier tussen de 50 en 80 euro, ligt er echt aan waar we heen gaan, aan de menukaart, aan hoeveel trek ik heb...
Mijn man en ik zijn gek van de wok, dat is niet zo duur. We zijn dan rond de 50 euro kwijt als we daar gaan eten. Veel meer wil ik eerlijk gezegd ook niet uitgeven aan uit eten gaan, dan vind ik het toch wel te prijzig worden.
dat heb ik dus ook, wil graag met me man ergens heen en het mag ook wel wat kosten, maar meer dan 50/60euro vind ik ook wel weer zonde.....
Ja precies. Dat vind ik echt een hoop geld. Bij de pizzeria gaan we ook weleens eten, en dan ben je ook niet veel geld kwijt. (Je kunt het zo duur maken als je wil, maar meestal spreken we dan af dat we per persoon niet meer als 2 drankjes doen). Van die Hollandse restaurants trekt mij ook totaal niet aan, waar je een luxe voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht krijgt. En vaak krijg je dan ook helemaal niet echt veel op je bord. Met wokken kun je lekker zoveel eten als je wilt, en het voordeel is ook dat het altijd iets is wat je lust want je stelt je eigen ingrediënten samen. Daar houden wij van. Doen we ongeveer 1 keer in de 2,5 of 3 maanden denk ik...
jee, wij eten volgens mij wel duur als ik alles zo lees.. we doen het dan ook niet vaak, maar als we uit eten gaan doen we het ook goed.
voor alleen een hoofdgerecht moet je toch al gauw tussen de 15 en 20 euro rekenen. Dan heb je dus geen voorgerecht en dessert, evenals geen drinken.
Wij gaan ook niet vaak dus als we dan gaan (1 a 2 keer per jaar) dan vind ik het leuk om er de tijd voor te nemen en naar een wat bijzonderder restaurant te gaan met een gezellige sfeer. Goede bediening, goede wijn, rekening houden met speciale dingen (ik eet vegetarisch en in een goed restaurant krijg ik dan alsnog de heerlijkste dingen op mijn bord). Dat doe ik dan liever dan vaker per jaar naar de wok of zoiets, dat trekt mij niet zo.
Wij zijn meestal wel rond de 150 kwijt. Voordat we kids hadden gingen we veel vaker uit eten en dus ook goedkoper. Maar nu gaan we nog maar twee keer per jaar of zo, dus dan mag het ook wel wat kostten.
Wij zijn meestal wel rond de 100 euro kwijt als we uit eten gaan. Dan zitten we wel lekker uitgebreid te tafelen. Wok is inderdaad een stuk goedkoper. Wij doen het wel eens met de kinderen, vinden ze superleuk, zelf dingen uitkiezen en opscheppen. Maar als ik eerlijk ben ga ik liever naar een gewoon restaurant. Zonder kinderen. Is dan wel wat duurder, maar dat vind ik wel een echt avondje uit.
Wij gaan niet vaak, maar als we gaan, dan graag goed! Dus lekker eten, heerlijke wijntjes, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, en koffie, en misschien zelfs nog wel likeur ook.... En dan ben je met z'n tweetjes toch wel minstens 100 euro kwijt....
wij gaan regelmatig en zijn eigenlijk meestal tussen de 40 en 80 euro met 2e uit.. vaak gaan we naar een heerlijk mexicaans restaurant waar doordeweeks de hoofdgerechten 10 euro zijn. lekker voorgerechtje en stokbroodje heerlijk hoofdgerecht en drinken nog geen 40 euro.. als we met vrienden gaan zijn we meestal ronde 100 a 120 euro kwijt,dan zijn we met 4 volwassenen en 2 kids. dus valt wel mee. en dan delen is goed te doen.. Wokken vinden wij wel lekker maar niet echt iets voor samen omdat mijn man veel meer en vlugger eet,zit er 1 aan tafel 1 loopt is niet zo leuk haha.. daarom lekker naar restaurantje.. Of samen lucnchen gebeurd wel paar x per maand,meestal rond 25 euro maar lekker ff momentje samen omdat man ploegen werkt en ik in weekend. veel plezier.. kuzz
Wij betalen meestal rond de 45 euro voor 2 personen, wij eten dan bij een wokrestaurant op loopafstand van ons huis heerlijk eten!
Nu met 2 kleine kinderen gaan we niet meer zo vaak uit eten, als we dan gaan, gaan we ook goed, met voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, daarna nog koffie/thee en bij het eten lekker wijn. Afhankelijk van waar we heen gaan zijn we zo'n 80,-- (bij de Griek) tot 120,-- (bij een bistro bij ons in de stad) kwijt. Wokken vind ik vreselijk dus daar doen wij niet aan.
Wij gaan meestal tapas eten en dan zijn we rond de 50 kwijt voor 2 personen. Soms gaan we ook wat luxer eten en dan is het rond de 90.
Rond de 60 euro maar dit komt omdat wij vaak geen voorgerecht en nagerecht nemen! Dus het is alleen hoofdgerecht en drankjes!
Wij gaan bijna iedere week. Tussen de 60 (wok) en 100 (voor- hoofd- nagerecht) zijn we meestal wel kwijt. Als we bij de japanner waar we al jaren komen gaan (krijgen we altijd veel korting) betalen we tussen de 20 en 30 euro.