wat geven jullie uit voor een etentje? (2 personen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als we uit eten gaan, gaan we ergens waar we goed eten krijgen. Wokrestaurants hoeven voor mij niet zo: dat kan ik thuis ook wel zo maken...
    Wij besteden dus, als we dan eens uit eten gaan, wat meer: zo rond de 30-40 euro p.p. voor 3 gangen. Duurder vind ik jammer van m'n geld en voor dit bedrag kunnen we toch altijd wel ergens heel erg lekker uitgebreid eten :)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

€ 20 euro per persoon vind ik erg schappelijk. Wij zijn meestal tussen de 70 en 150 euro kwijt (en soms meer ivm de Japanner!: Teppan)

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier meestal rond de 50 euro. Meer vind ik ook zonde van mn geld en dat hebben we ook niet teveel.
    Wokken is hier 24 euro p.p. incl. drinken.
    Grillroom valt hier ook goed in de smaak. Man is gek op chinees, ik iets minder dus vandaar dat we de wok een prima keus vinden.
    Pizzaria is ook niet gek duur.
    Hier overigens geen voorgerecht en geen alcohol.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Goh, wat eten wij dan duur.
    Hier toch al gauw € 100 voor 2 personen.

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    meestal zitten wij rond de 50euro inc drinken, en dat is dan voor, hoofd en nagerecht

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Wij gaan niet zo vaak uiteten, maar als we wel gaan is het vaak naar een wok of pizzeria, en dan redden we het vaak wel met 50 tot 60euro

7. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wij gaan lekker wokken vinden we beide lekker en leuk, en de volgende keer gaan we eens een "echt" restaurant opzoeken. Lijkt me ook wel leuk om eens in een echt restaurant te gaan eten, we zijn alleen heel zinnig helaas dus dat word wel even zoeken maar komt vast goed!!

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Wij gaan niet zo vaak uiteten, maar als we wel gaan is het vaak naar een wok of pizzeria, en dan redden we het vaak wel met 50 tot 60euro

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

pff wij gaan meestal (nouja 1 keer per jaar is vaak haha) naar de griek en dan zijn we tussen de 70-90 euro kwijt, ik neem vaak wat aparters (want ja waarom ga je anders UIT eten, als ik het zelf thuis ook makkelijk kan maken is er geen lol aan haha) en dan met voorgerecht en toetje en koffie e.d.

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

max 100 euro (incl drinken en toetje)

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heeeerlijk de japanner!! haha dat is mijn favoriet

12. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ligt aan restaurant.
    Kennen er een aantal waar we graag komen, maar zijn allemaal verschillend, en ook de prijs.
    Pizzeria redden we voor 50. Middenklas voor zon 75 a 80 en gaan we keer uitgebreid en luxe dan is t 100 of meer.
    Ligt maar net aan waar we zin in hebben en wat we er op dat moment voor (over) hebben.

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind wokken niet echt uit eten gaan ;)

Als wij uit eten gaan, 1 a 2 keer per jaar, dan eet ik graag iets wat ik thuis niet eet. Omdat ik de ingredienten niet kan halen of omdat het exclusief is, dus niet op die manier thuis te eten.

Een schnitzel, biefstuk, varkenshaas kan ik thuis ook wel eten, daar hoef ik niet voor uit eten.

Afgelopen weekend zijn we uit eten geweest en waren toen 175 euro kwijt. Heerlijk gegeten bij een door de michelingids aangeraden restaurant. Heerlijk wijn arrangement erbij en smikkelen maar.

Dus tja....20 euro pp is dan niks!

14. Bri

Bri Niet meer actief

Als wij uit eten gaan, varieert de rekening enorm.
    Soms ga je voor eenvoudig en zijn we voor 30 euro met z'n tweeën wel klaar (dagschotel en wat te drinken).
    Maar als we meer uitgebreid uit eten gaan, reken ik op zeker 80 euro voor ons samen. Meer dan 100 is zéér uitzonderlijk.

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als wij echt uit eten gaan (vroeguh....) zijn wij zeker meer dan 100 euro kwijt. Bij de pizzeria zijn we voor 25,- klaar.
    Wokken ken ik niet, maar eten nade wok kost niet veel neem ik aan.:p

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    TS dat is een mooi prijsje toch?
    vandaag de dag ben je rond de 80 euro kwijt wil je naar een restaurant gaan.
    (je kunt het natuurlijk zelf zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt)
    Veel plezier!

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als wij uit eten gaan dan doen we het ook goed. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, wijn. Ik denk dat wij dan ook wel rond de 100 euro kwijt zijn. Nu gingen we vroeger vaker. Nu nog zo'n 2 keer pervjaar samen en ongeveer 4 keer per jaar met de kinderen er bij, de vinden dat geweldig.

18. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja ik vind het ook een mooi prijsje.
    Dat is waar het is net wat je wil, en kan doen...

Dank je wel! gaat vast wel lukken!

Deel Deze Pagina