Wat geven jullie voor vaderdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wij doen niet aan kadootjes kopen voor deze dagen, alleen knutselen.

Ik wil proberen met haar een kijkdoos te maken en daar dan fotootjes van haar cq hun samen in te doen. Let wel..proberen, geen idee of t gaat lukken natuurlijk, ik ben niet zo creatief namelijk. ;)

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ben ik eigenlijk ook niet zo van kadootjes voor vaderdag. Meer van knutsels. Maar ja, om voor mijn eigen vader nog te gaan knutselen... ;) Die krijgt dus wel een kadootje, wat weet ik alleen nog niet.

Voor mijn man maakt zoon een bierglas met daarop zijn voetafdruk (met glasverf). Nou ja, mams maakt dat dit jaar ;) Hebben gisteren voetafdrukjes op papier gemaakt en 1 doe ik dan in het glas en schilder het dan over, hoop dat dat werkt :) Pak ik dan in met een biertje.

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Wij hebben na de geboorte van onze zoon een geboorte tegel laten maken, nu kwam hij vorige maand van de muur af zetten.. Kapot!
    Dus ik heb net een nieuwe tegeltje besteld.

Maar mijn man is een paar dagen voor vaderdag jarig, daarvoor heb ik een mooie foto van zoonlief op canvas laten zetten...

Dan moet ik maar eens kijken welke ik voor de verjaardag en welke voor vaderdag ga geven...

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Oh voor mn vader doe ik sowieso niks, die verdient de titel vader niet, dus laat staan een kadootje. We gaan dus uiteraard alleen knutselen voor haar papa (mijn ex-man dus)

5. Loe

Loe Niet meer actief

Ehm, bij mijn ouders thuis, dus mijn vader doen we niets. Is afgeschaft jaren geleden.
    Wel doet L. wat voor papa, met hulp van zijn mama. zijn papa krijgt een geboortetegeltje van L., een knutsel van het kdv, sokken voor de bruiloft en het boek van opperdepop. Allemachtig wat veel he. Nou da's dan omdat het de eerste vaderdag is hahahha.

6. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Wat leuk allemaal! Ik denk dat ik ook een voorleesboek koop, verder heb ik een muismat besteld met foto's van ons zoontje er op met de tekst liefste papa!

jullie brengen me aardig op ideeën! :D

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik ga denk ik een naambordje geven! Voor op de deur!:D

8. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Oh, dat vind ik wel een heel erg leuk idee, Fairytale! Dankjewel:D

9. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    ik ga op canvas n foto van mijn vriend en mijn dochter laten uitprinten en die is dan van maury voor mijn vriend. alleen mama helpt ;P en ze maakt op het kdv ook wat, en we gaan zelf ook nog ff iets knutselen want dat vind mijn vriend leuk als ik dat met maury doe.

10. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

is idd een leuk idee alleen heeft hij mijn vriend dat vorig jaar al voor zijn verjaardag gehad :p

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mijn vader krijgt een canvas doek van zijn vrachtwagen voor op zijn kantoor, en een rondleiding in de Grolsch fabriek met tour en proeverij.

(Net gekocht bij Groupon, € 10!!!)

Schoonvader ??????, moeten we nog overleggen met s-zussen.

12. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    voor pa en schoonpa: het boek "papa vertel eens" :)
    voor de moeders hadden we dan ook "mama vertel eens" ;)

Deel Deze Pagina