Wat geven met 1e verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vica86, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wat hebben jullie je kindjes gegeven met hun eerste verjaardag en hoe bevalt het?
    Ik vind het erg moeilijk!

Ik zat zelf te denken aan de volgende opties,

-Driewieler met stang
    -Loopwagen of kleine poppenwagen

Ik zoek iets wat echt stimuleerd om verder te ontwikkelen.
    Lopen achter een loopwagen kan ze al, we hebben er 1 van fisher price, de leeuw. Bevalt wel, maar niet echt dat ze er om staat te springen ofzo.
    Fietsen zal ze nog niet kunnen, dus misschien toch niet het fietsje.

Ik vind het zoooo moeilijk!
    Iemand een leuk idee?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij geven waarschijnlijk een roze, houten poppenwagen. Kan ze achter lopen en spulletjes/pop ;) in en uit laden, vindt ze erg interessant!

Een glijbaan, schommel, zandbak o.i.d. voor in de tuin is ook leuk!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Onze tuin is in gebruik door de huurbaas (autogarage). Dus we kunnen er niet pertinent wat neer zetten.

4. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben een smart trike driewieler gegeven, een groot suc6. Een rieten poppenwagen heeft ze van opa en oma gehad, ook dat vindt ze helemaal geweldig.

5. Inthemirror

28 mrt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft op zijn 1e verjaardag een Rode brandweer speedster gekregen (de retro stalen loopauto's) en is er nog steeds helemaal wijs mee :D

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Onze dochter heeft op haar eerste verjaardag een loopfietsje gekregen. Daar heeft ze heel veel mee gespeeld!

Bekijk bijlage 69252

7. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Wij zitten te denken aan zo'n 3-wieler met zo'n stang.
    Heeft hij niet gelijk wat aan, maar later wel.
    Mijn ouders geven wat kleins en de rest van het bedrag gewoon geld, dat storten wij dan op zijn rekening.
    Hij beseft het nu toch nog niet, dan vind ik het fijner als hij later wat met dat geld kan doen...
    Maar wat mijn schoonouders gaan doen weet ik niet, die zijn van de grote cadeau's en daar hou ik al helemaal niet van....
    Ach, het duurt nog een maand of 2, dus we hebben nog even:D
    Maar wat is dit jaar voorbijgevlogen zeg!!!!;)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.787
    4.177
    113
    Mijn dochter zit daar al vanaf haar 1e verjaardag in hoor, groot succes hier die driewieler.
    Wij hebben idie van smart trike (nu in de aanbiedign bij intertoys) en die heeft dus een babyzit zodat ze vanaf 10 maanden daar al in kunnen

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn dochter een chiccospeeltafel en een smart trike 3 wieler gegeven voor haar 1ste verjaardag (wel al eerder want toen was het in de aanbieding haha)
    Van familie heeft ze loopauto gekregen waar ze laatste maanden pas mee speelt (ze is 19 maanden nu)
    Little peoples speelstad heeft ze al vanaf 10 maanden van der tante gekregevn wat helemaal in was en nog is.
    Boomhuis van vtech heeft ze op der verjaardag gekregen waar ze ook nog graag mee speelt.
    Vind het leerzame speelgoed die speelstad, chiccotafel en boomhuis, goed voor de motoriek en spraak ontwikkeling.

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier heeft papa zelf een heeeeeeeeele mooie schommel gemaakt!!
    Heel veel plezier van tot nu toe.
    Ook heeft hij de mogelijkehid open gehouden om deze volgend jaar uit te kunnen breiden met huisje en glijbaan.

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij gaan waarschijnlijk een zandbak geven en mn ouders Duplo. Dat vind ie ook echt geweldig.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb van die fietsjes gezien die ze vanaf 10 maanden al kunnen gebruiken en dan kun je die weer ombouwen als ze wat ouder zijn. Misschien dat iets?

pfff vind het ook wel moeilijk hoor. zit nu ook al te denken wat we van de rest van de visite gaan vragen, want die vraag zal snel wel komen mijn familie kenende hahaha!

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij hebben julian een dierentuinset gegeven
    en een mooie loop auto
    en nog kleine dingentjes

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

little people speelgoed blijkt ook vaak in trek te zijn rond deze leeftijd.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier hebben we een loopfietsje gegeven, ze had er nog niet gelijk wat aan maar nu vind ze het heel erg leuk.

Wat je verder zou kunnen geven

-duplo
    -little people
    -eigen stoel
    -3 wieler met duwstang ( hier ook een succes)
    -loopkar met blokken
    -babywalker (vtech)

Deel Deze Pagina