Hoi dames, nu onze kleine man straks 1 wordt, wil ik graag een paar mooie foto's van hem laten maken. Weet iemand een goede fotograaf in de omgeving van Breda.?
De gene die het bij ons heeft gedaan is nu zelf flink zwanger dus ligt er even uit, maar geef hem toch ff door voor mogelijk een andere keer! (Ze zit ook op zp trouwens) Foto's zijn leuk.nl
Wat lief Wendy!! Leuk om te lezen!! Ik lig er nu helaas idd uit, maar vanaf januari ben je weer van harte welkom in mijn studio @Esme66 Je mag me altijd mailen of een pb sturen bij vragen!
Graag gedaan lief kleintje! Zijn er nog steeds heel blij mee! Er hangen er hier nu 5 in het alluminium aan de muur Krijgen er veel complimenten over! Je ziet ons zoiezo tzt nog wel een keertje terug! Nu eerst jij zelf je ukkie op de wereld zetten en lekker genieten van die eindelijk uitgekomen droom!!
Ik werd nog aan mijn mouw getrokken in de V&D in Breda vanmiddag. Nieuwe fotostudio geopend daar binnen. Weet niet of het wat is maar was een speciale aanbieding.
Erg leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn en veel complimenten krijgen! Daar doe je het toch voor he! En natuurlijk super leuk om jullie weer een keertje terug te zien!! Nu onszelf eerst richten op ons wondertje ja!
Liefde door een Lens | Exclusieve portretfotografie | zwangerschapsfotografie | babyfotografie | trouwfotografie | familiefotografie Geweldig mooie foto's!