Wij hebben boekje met foto's van onze bruiloft gegeven...Ik kon niet wachten hihihi Voor mijn schoonmoeder is het echt een verplichting. En ik hou dus niet van verplichtingen! Dus voor Sam is het gewoon als ze op school (over een paar jaar hihihi) zit lekker iets knutselen en mij vervennen en later dus geen cadeautjes kopen voor me, vind ik nergens voor nodig. Groetjes Daphne
mijn schoonmoeder houdt er niet van ...en ik heb geen eigen moeder meer .. voor mezelf vind ik het leukste als de kids iets maken en samen een ontbijtje in elkaar frutselen .. daarbij vind ik dat je het hele jaar goed moet zijn voor je moeder/schoonmoeder (mits dat wederzijds is tuurlijk) en niet dmv iets gekochts
Wij geven een nieuw senseo apparaat ! Die kunnen mijn ouders wel gebruiken. En dat is dan gelijk een cadeau voor mijn ouders hun trouwdag ( zijn 17 mei 39 jaar getrouwd ) Dat combineren we, want anders weet je het toch niet en nu kan je iets meer uitgeven als je het combineerd ( het wordt al steeds gekker, qua grootte van cadeau's )
Oja, en mijn schoonmoeder ... niet te vergeten Daar moeten we nog wat voor verzinnen Iemand een idee ?
Mijn moeder wil graag een nieuwe strijkbout, nou dan krijgt ze die van me! Mijn schoonmoeder is overleden en heb ik nooit gekend, dus gaan we naar het graf en brengen bloemen en branden een kaarsje
Normaal gesproken krijgen mijn moeder en schoonmoeder het geijkte dove pakket, boek, hortensia of iets in die trant. de mannen een fles drank of wat te snoepen. maar dit jaar..... krijgen ze een kleinkind! ik ben nu al benieuwd naar de gezichten zondag, dit verwachten ze nooit... (denk ik ) veel succes met iets bedenken voor je (schoon) moeder/ (schoon) vader.
Goh, wat zou ik ook graag willen zeggen dat ze (over)grootmoeder en vader worden, maar ja, ben niet zwanger. Jij bent trouwens best vroeg met het vertellen. Ik denk dat wij er eerst samen van zullen gaan genieten. Er wordt toch meestal geadviseerd om te wachten tot een week of 12?
Mijn moeder krijgt een nieuw adressenboek ( had ze nodig ) en mijn schoonmoeder krijgt een plant op stam voor in de tuin liefs kaatje
Mijn moeder krijgt een bedeltje voor aan haar pandora armband en mijn schoonmoeder wilde graag plantjes voor in de tuin die krijgt ze dan ook! Liefs,Claudia
ik heb een love pearl van de online winkel www.bestel.nl voor mijn moeder besteld, is nu in de aanbieding groetjes Lisette
Sinds de komst van Amber hebben wij besloten om alleen nog maar moederdag voor ons gezinnetje te vieren, en mijn moeder en schoonmoeder hebben daar gelukkig alle begrip voor....