wat geven?

Discussie in 'Voeding' gestart door pinkeltje, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkeltje

pinkeltje Lid

2 nov 2007
    43
    0
    0
    huismamma
    italie
    ik weet niet zo goed wat te doen,ondanks dat dit mijn derde is ( ik heb een kleine black out wat betreft eten) mijn zoontje is 6,5 maand een krijgt nog steeds alleen maar borst voeding ik zit te denken om wat er bij te doen maar weet niet zo goed wat.Ik had zitten denken aan rijste bloem maar dat moet je maken met melk of bv(wat ik niet in voorraad heb)of hoe maak je het anders.ik heb geprobeert wat fruit maar dat vond hij niet echt lekker, heb gisteren een beetje yogurt laten proberen en dat vond hij lekker(maar volgens mij is hij daar nog te klein voor)zou graag wat tips willen hebben ook omdat ik in italie woon en hij doen ze het echt heel anders.sorry voor de lange brief en aal vast bedankt aan ieder die reageert :(
    groetjes pinkeltje

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Voor fruit- of groentehapjes is hij niet te klein hoor!Zo rond 6 maanden is mooi om ermee te beginnen, toch?

Wij zijn begonnen met groenten, omdat het wat zachter is.Een paar dagen dezelfde groenten, en als dat goed ging weer een paar dagen andere groenten,...

Toen ze daar goed van at hetzelfde met fruit.

Je kunt pap maken van melk of afgekolfde bv,maar ik weet niet hoe dat in Italië zit met merken enzo...

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

3. pinkeltje

pinkeltje Lid

2 nov 2007
    43
    0
    0
    huismamma
    italie
    maar als ik melk geef zou hij dan niet wenen aan die melk en het verschil merken vab bv want dat wil ik wel blijfen geven zo lang als het kan

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    yoghurt mag je geven hoor, kreeg hier ook het advies met 6 maanden. idd zoals hierboven gezegd. een paar dagen hetzelfde aanbieden qua groenten en dan uit gaan breiden. of je pap wilt maken met opvolgmelk is je eigen keuze, je zou het kunnen proberen. heb je geen mogelijkheid om te kolven, dan kun je het gewoon met moedermelk maken.

groetjes, Miranda

Deel Deze Pagina