Ik heb nog ff snel de was opgevouwen voor we weg gingen, en toen Joey naar school gebracht daarna nog even een broodje en blikje redbull gekocht bij de shell want daar snakte ik naar en toen naar ziekenhuis gereden. Toen ik daar aankwam geloofden ze niet eens dat ik al vette weeen had XD
Haha sorry maar ik moest even heel hard lachen Heftig verhaal, dat het zo extreem pijn heeft gedaan en het maar bij 1 cm bleef steeds!
Bij de eerste; de spulletjes klaar gelegd, kleertjes etc. en de laatste enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven, om vervolgens naar bed te gaan omdat ik dacht dat ik nog wel zou kunnen slapen maar helaas, het begon meteen goed. Bij de 2e; ik was gestript 'smorgens en had de hele dag lichte weeen. Thuis wel een beetje gedaan maar ook lekker veel op de bank gelegen. 'snachts werd ik wakker van serieuze weeen en toen ben ik de keuken gaan poetsen beetje de vaatwasser leeg geruimd etc.
Bij de eerste: weeën begonnen 's morgens vroeg. Heb de hele dag lekker rustig aan gedaan. Beetje op de bank dvd's kijken, beetje zp'en, beetje slapen. 's Avonds nog wat gegeten, daarna de vk maar eens gebeld (zat toen op iedere 6 min een vrij lichte wee). Na haar bezoek nog even naar bed geweest, toen in bad gaan liggen (was geen succes) en vervolgens héél lang onder de douche gezeten. Toen werd het echt menens. Net voor 4 uur 's nachts is zoonlief geboren. Tweede keer: rond 16 uur kreeg ik door dat het geen voorweeën meer waren, maar echte. Vriend gebeld. Hij kwam in de file en kon zoon niet ophalen van kdv. Hij heeft dus vriendin geregeld om zoon naar huis te brengen (ik kon niet meer lopen van de pijn). Heb thuis nog eten gekookt en met zoon gegeten. Vervolgens heeft vriend zoon naar bed gebracht. Daarna wat tv gekeken, vk laten komen, weer lang douchen. Net voor 1 uur 's nachts is dochter geboren.
Toen mijn vliezen braken eerst gaan douchen daarna naar t ziekenhuis gegaan. Daar gewacht en radio geluisterd. De eerste wee triggerde een weeënstorm dus daarna niet veel meer, 2uur na de eerste wee was ons meisje er al.
Weeën begonnen om 18.30 ieder kwartier tot 20.30. Daarna om de drie minuten. Heb om 20.00 nog onder de douche gestaan om te kijken of het geen valse weeën waren Om 01.00 waren we in het ziekenhuis en om 8.45 is onze meid geboren. Heb thuis niks gedaan behalve de weeën weg puffen en heen en weer naar de wc
Ik werd 's nachts wakker en ben gaan douchen en heb daarna beneden een beetje rondgelopen (alle houdingen die ik geleerd had bij de zw.cursus waren totaal niet fijn, haha). Twee uur later heb ik m'n man pas wakker gemaakt, want toen werd het toch wel heftig en een uur later reden we naar het ziekenhuis.
Toen mijn vliezen braken ben ik gelijk gaan douchen en heb nog even snel alles zo goed als kon bijgewerkt met een scheermes hahahahah
Proberen om een appel te eten en een kop thee te drinken, maar daar had ik tussen de weeën niet eens tijd voor.
Heb tot de 9 cm op de bank gezeten, chips eten en een film kijken. Toen kwamen ze wel erg dicht op elkaar en leek het me handig om toch maar eens naar het zkhs te gaan.. (daar aangekomen zagen ze dus die 9 cm, dat wist ik dus niet, had geen idee)
Ik heb beide keren lekker in bad gezeten en een boekje gelezen. Toen het echt losbarstte waren de kinderen er ook binnen no time, dus kon ik ook echt niks meer.