Wat gooi jij allemaal in de droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyB, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Ik gooi echt alles in de droger, en dan op het programma 'kreukherstellend' ...... Ideaal! :)

2. Within

Within Niet meer actief

Helemaal niks. Alleen de handdoeken doe ik soms in 1 draai allemaal een keer in de droger. Voor de rest hang ik alles gewoon uit. Heb een wasmachine/droger in 1 en het droogprogramma duurt 3 uur. Kan wel achter elkaar, maar dan moet ik ergens tussendoor nog de gevoelige was eruit gaan vissen. Geen zin in en zo is het ook energiezuinig :)

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Handdoeken sokken en ondergoed. Beddengoed gaat het laatste beetje in de droger. Maar heb een oppasadres en daar gaat ook alles in de droger. Misschien dat ik straks ook wel meer erin doe....

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Alles gaat in de droger, bh's probeer ik te ontzien, maar ze zitten er weleens tussen. Programma staat op extra droog en anti kreuk. Hoppa!

5. Blue 7

Blue 7 Actief lid

29 apr 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles, behalve babykleding, bh's, linnen kleding en stretch stof kleding.

6. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Helemaal niks. Ik heb er wel een, maar alles gaat op de waslijn.

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bijna alles. Wol en fijne stof niet. En de bedrijfdkleding van mijn man niet. Ik heb anti kreuk en delicaat programma.

8. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Handdoeken, ondergoed, katoenen sokken, vaatdoekjes... onze kleding en BH's en (bij goed weer) beddegoed hang ik lekker te drogen. En droog alles op een synthetisch droogprogramma, lijkt me iets voorzichtiger?

9. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Niks ! :)

Ik heb geen droger, en vindt het heerlijk. Toen ik ging verhuizen vertelde mijn buurvrouw met 5 kids dat ze geen droger had. Ik verklaarde haar compleet voor gek, maar hier op 't 3 kamer appartement hebben we niet echt plek voor een droger, en 't is heerlijk. Ik kan 't zo goed merken aan de kleding , hoe mooi alles blijft. We gaan nu waars. verhuizen naar een groot huis, maar ik zie geen droger in de planning haha :D T bevalt me prima.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Handdoeken
    Ondergoed en sokken
    Spijker

En soms ook T-shirts en dan vouw ik ze meteen op als de droger klaar is...zo hoef ik niet te strijken!:D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Eeh heel veel.
    Tshirt en truien met opdruk niet. Blousejes ook niet.
    Maar spijkerbroeken enzo wel hoor. Nooit kreukels.
    Thank god voor het anti kreuk programma :D

12. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Alles (uitgezonderd nwe dingen, fijne stofjes en bh's). Ik heb nl een hekel aan strijken en het meeste kan ik vanuit de droger zo opvouwen :D

Edit: en het programma dat ik gebruik heet bij mijn droger 'intensief drogen'

13. Storm

Storm Niet meer actief

Praktisch alles. behalve (nieuwe) bovenkleding en t-shirts van de kids met van die prints die erop lijken te liggen.
    Oudere kleding wil ik er nog wel eens in doen.

14. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik gooi ook bijna alles in de droger, behalve de baby kleertjes, truitjes en blouses.
    Werk tshirts van man wel..

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Alles gaat erin. Ik hang ook dingen op als het rekje leeg is maar anders gaat het gewoon de droger in. Nieuwe dingen wil ik nog wel eens niet doen, maar heb geen kleding die niet zou mogen. Ohja ook alles op een programma.

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Alleen beddengoed, handdoeken, washandjes, theedoeken, werkkleding man, slabbers, spuugdoekjes, rompers en onderbroeken. Voor de rest vind ik het zonde van de veelal merkkleding :)

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Sokken, ondergoed (behalve bh's), witte t-shirts van man, pyjama's, handdoeken, hydrofiele luiers, sportkleding (behalve hardloopshirts van vaag stofje) en beddengoed.

18. Dina12

Dina12 Niet meer actief

hahahahaha just like me:D

19. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Alleen beddengoed, handdoeken, sokken en ondergoed. Ook niet alle ondergoed, Björn borg boxers van man niet. Elastiek gaat dan eerder lubberen. Maar met dit weer hang ik alles buiten. Heerlijk, die frisse buitenlucht die dan uit je was komt.

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Alles behalve 100% wol of 100% zijde. Soms gebruik ik wel lage temperatuur om krimp te voorkomen. Ik kan en wil echt niet zonder droger! :)

Deel Deze Pagina