Ik zal wel weer overdrijven, maar hier liggen 3 verschillende pakken luxe koeken, 3 soorten chips, 2 soorten popcorn en een blikje cocktailworstjes klaar op het aanrecht. De koelkast staat vol flessen frisdrank en pakken sap. Daarnaast mag de oppas bij ons altijd alles pakken. Vond het zelf vroeger ook altijd fijn als er voldoende keuze is, dan zit er altijd iets bij wat je lekker vindt en voel je je ook welkom. Een aangebroken zal chips zou ik niet doen, staat in mijn ogen toch wat goedkoop.
Dit, en van tevoren heb ik dan wel gevraagd waar ze van houdt. Ik zet dan alles bij elkaar op het aanrecht (behalve de frisdrank). Mok, glas en thee erbij en dan kan ze prima uit de voeten. En inderdaad alles in onaangebroken verpakking.
Dit dus! Ik vond het ook heel fijn als het klaar lag. Hoefde ik niet in de kasten te neuzen, en als ik toch iets anders wilde wist ik wel waar het lag, maar toch. Bij 1 oppasadres lag alles in een aparte kast, vond dat ook prima! (Dus niet in de keuken)
Ik mocht pakken wat ik wilde bij de oppas...dat waren dus rijstwafels met pindakaas. De keren erna dus maar zelf meegenomen. Als ik nu oppas heb zorg ik dat ik iets heb wat ze lekker vinden.
Oh wat erg wij halen nooit wat in huis. Ik zeg altijd trek de kast maar gewoon open en pak wat je lekker lijkt.doet ze nooit. ...ik kan wel eens wat klaar zetten voor haar in het vervolg
Wat zou je zelf willen? je drinkt en eet toch wat lekkers op een vrije avond. En daarvoor een lekker koekje en klaar. Het hoeft geen feestje te zijn maar een zak chips, cola en een koek lijkt mij wel het minimale.
Dat vind ik altijd wel lastig, want al die dingen die jullie noemen hebben wij normaal niet in huis. Niemand drinkt fris/sap, alleen water en thee. En chips, koeken etc eten wij ook niet. Dus zou je het dan echt in huis halen, alleen voor de oppas? Kijk, als het toch op gaat tzt dan maakt het niet zoveel uit, maar ik vind het wel zonde om zoveel te halen en dat dan niemand het eet. Ik vraag dan altijd wat ze lekker vindt, dan kan ik bijv 1 soort frisdrank halen en iets hartigs en iets zoets ofzo. Maar als ze zegt dat ze niets hoeft... ?
Ik zou het eerst vragen. Onze vorige oppas was altijd bezig om af te vallen met shakes enzo en die nam alleen haar eigen dieet-kruidenthee mee en drukte ons op het hart vooral geen snacks voor haar klaar te leggen. Dus het verschilt gewoon heel erg waar je iemand blij mee maakt.
Ja, dan zou ik toch wat in huis halen. Maar daar kan je ook praktisch in zijn. Dan haal je bv een paar blikjes in huis, of een halve liter fris ipv een grote fles. Misschien vindt ze nootjes wel lekker, of wat rauwkost. Wel lastig als ze zegt dat ze niks wil. Ik denk dat ik dan iets van voorverpakte koek zou neerleggen (stroopwafels oid). Toen ik zelf nog oppaste, vond ik het altijd heel lief als er iets voor me klaar lag. Ik at ook nooit heel veel, dat voelde dan weer niet zo netjes ofzo. Maar ik vond het dus wel prettig dat daar over nagedacht werd. (Stom eigenlijk )
Haha, ik snap wel wat je zegt hoor! Ik haal met alle liefde dingen in huis die iemand lekker vindt (ik kan ook wat over is dan meegeven), maar als zij het óók niet lekker vindt, dan vind ik dat dus wel zonde
Verschillende soorten sap & haar favoriete chips. Verder mag ze altijd nog vanalles uit de kasten pakken. Maar daar is ze te bescheiden voor. Gisteravond ineens een andere oppas & die had wel lekker uit de voorraadkasten gesnoept.
Ik zou dan twee of drie blikjes fris halen en inderdaad iets van voorverpakte koeken ( Van die kanjer-stroopwafels of zo)en een pakjes tucjes of zo. Dan blijf je niet met heel veel zitten, maar heeft ze toch wat lekkers als ze daar zin in heeft.
Ik herinner mij dat ik een keer ergens heb opgepast voor 4 uur in de avond. En daar lag op het aanrecht een trommel met speculaasjes en een half zakje Japanse nootjes mix. Vond het niet ech raar.. maar het nodigde ook niet uit om pakken. Heb wel 2 speculaasjes genomen.
Wij legden altijd genoeg klaar op t aanrecht. Inderdaad met het idee dat ik zelf ook niet graag in de kasten van een ander zit. Maar wel gezegd dat dat mocht. En we wisten wat ze graag lusten dus dat hadden we ook altijd. Jammer als ze niet echt zegt wat ze wil. Misschien nog eens naar vragen en zeggen dat je het fijn vind om wat in huis te hebben voor haar? Soms komt er dan alsnog een antwoord.
Oh, ik wil nu echt bij jullie allemaal komen oppassen Eerder heb ik wel opgepast en dan lag er vaak iets van koek en chips klaar. Ik vond het nooit zo fijn om echt zelf in kast te neuzen. Dat mocht wel, maar ik voelde me toch niet helemaal vrij om te pakken.
Onze oppas die drinkt Cola light of thee dat altijd in huis. Kwa lekkernij heeft ze graag ham/kaas chips. Maar hier ligt altijd van alles in de kast. Ze mag ook alles pakken wat ze wil. Chocolade, koek, fruit of gewoon een boterham of een frikandel als ze dat zou willen.
hier heb ik laats voor de oppas de theedoos op het aanrecht gezet met een zakje verse donuts van de lidl had 3 verschillende kon ze kiezen en daarbij een bak druiven 1 fles ijsthee en 1 zak chips paprika.
Ik zorg altijd voor frisdrank, sap en flesjes water en leg geld klaar en zeg bestel maar wat online waar je zin in hebt. Meestal ligt het er nog als ik terug kom en is alleen water aangebroken en soms wat chips
Ik heb onze oppas gewoon gevraagd wat ze lekker vind, dit haal ik in huis. De laatste keer dat ze oppaste heeft ze ook avondbrood met onze dochter gegeten en toen heb ik haar gevraagd welke broodjes ze lekker vind van de bakkerij. Toen heb ik tevens een zakje favo snoep van mijn dochter gehaald dat ze op konden eten tijdens het spelletjes wat ze gingen doen. Ik kon dit als tiener erg waarderen als ik een lange avond oppaste en dit doe ik nu dus ook voor onze oppas.