Wat haal jij in huis voor de oppas? Tips gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door tukker, 27 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hier ook een die alleen water drinkt. Toch heeft ze een keer een blikje fris genomen, en een minizakje chips (zo'n handige combi zak met alle smaakjes).

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik heb zelf jarenlang opgepast. Voor mij waren meestal wat verschillende dingen in huis, maar wel die die mensen zelf ook aten. Meestal chips, m&m's en koekjes ofzo. Ik mocht pakken wat ik wilde. Ze haalden ook wel eens wijn of bier maar dat wilde ik nooit. Vind ik een beetje raar als oppas, stel je voor dat er wat gebeurt. Ik merk het al als ik 1 glas wijn drink. Maar ik vond het echt niet erg als het aangebroken was hoor. Ze zetten het wel altijd klaar op het aanrecht. Dat vond ik wel fijn, dan hoef je niet in kasten te zoeken.

3. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ik zorg dat er altijd drinken is wat ze lekker vindt en wat te knabbelen, maar dat neemt ze nooit

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Precies dit.

Ik heb een oppasmeisje van 17. Als ze alleen komt eet ze niks. Alleen een glas water volgens mij. Als ze een vriendinnetje meeneemt durft ze wel de kast te plunderen. Haha iets met gedeelde verantwoordelijkheid denk ik ofzo.

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Tja vroeger ging er een frituurpan aan idd, wij hebben die geen meer dus ze zal het met de airfryer moeten doen. Hahah

Hopsatee vindt dit leuk.
  6. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Alchohol vind ik trouwens not done. Heb ik nooit in huis en haal ik ook niet voor de oppas.

Deel Deze Pagina