Hier ook een die alleen water drinkt. Toch heeft ze een keer een blikje fris genomen, en een minizakje chips (zo'n handige combi zak met alle smaakjes).
Ik heb zelf jarenlang opgepast. Voor mij waren meestal wat verschillende dingen in huis, maar wel die die mensen zelf ook aten. Meestal chips, m&m's en koekjes ofzo. Ik mocht pakken wat ik wilde. Ze haalden ook wel eens wijn of bier maar dat wilde ik nooit. Vind ik een beetje raar als oppas, stel je voor dat er wat gebeurt. Ik merk het al als ik 1 glas wijn drink. Maar ik vond het echt niet erg als het aangebroken was hoor. Ze zetten het wel altijd klaar op het aanrecht. Dat vond ik wel fijn, dan hoef je niet in kasten te zoeken.
Precies dit. Ik heb een oppasmeisje van 17. Als ze alleen komt eet ze niks. Alleen een glas water volgens mij. Als ze een vriendinnetje meeneemt durft ze wel de kast te plunderen. Haha iets met gedeelde verantwoordelijkheid denk ik ofzo.
Tja vroeger ging er een frituurpan aan idd, wij hebben die geen meer dus ze zal het met de airfryer moeten doen. Hahah