Ik had geen tijd meer om m'n oude tshirt aan te trekken. Ben bevallen in een stralend wit shirtje die weer helemaal schoon geworden. Toen kleine man aangelegd werd heb ik alles uit gedaan.
Een.slaapjurkje van katoen bij de hema vandaan. Ook tijdens het persen werd deE.omhoog gedaan en.de vk en ik hebben samen mijn zoontje aangepakt ( het ging met te grote vaart om hem zelf aan te pakken) en op mijn buik gelegd.. De borst heeft hij zelf opgezocht daarna
Ik had een epiduraal dus een opratiehemd. Maar die is tijdens het persen uit gegaan, veelste warm. Had een mooi zwart hemd/nachtjapon gekocht, maar niet gebruikt dus.
Bij M vanuit bad op bed, ik wilde niets aan mijn lijf. Bij T vanuit bad op bed, badjas om me heen. Bij S zoals bij T ... denk ik (mn man weet het ook niet meer), misschien ook niet want ik had een handdoek om me heen, deken wilde ik niet, was te zwaar.
Ik had een groot nachtjapon/t-shirt achtig ding aan. Ik wilde vooral iets wat lekker ruim en zacht viel. Na de geboorte gewoon omhoog getrokken, zodat de baby op mijn borst kon liggen.
een ruim hemd ding. Helemaal onder het bloed, dus ik dacht makkelijk die kan meteen weg. Maar het is er helemaal uitgegaan. Wil het nu ook wel weer voor de bevalling gebruiken, vind ik wel een mooi idee.
Ik wou in het ziekenhuis bevallen en heb snel een joggingbroek aangeschoten voordat we op weg gingen naar het zh toen de weeen begonnen waren. Daarop had ik een hemdje met een trainingsjasje erover. Voor in het zh had ik 2 big-shirts bij me (1 met korte mouw en 1 met lange mouw) Vlak voordat mijn vliezen werden doorgeprikt heb ik nog gauw aan mijn vriend gevraagd om mij die met die lange mouwen uit de tas te pakken, en die heb ik aangehad.
Bij m'n oudste helemaal niets... Het ging ineens zo snel dat ik onder de douche kwam en meteen op bed moest gaan liggen omdat ik persdrang had! Bij de jongste gewoon een zwart hemdje en een pyjama broek.
Ik had bij beide bevallingen mijn Esprit nachtjapon/shirt aan, die doe ik straks bij deze bevalling ook weer aan
Wat een goed topic! Ik lees mee. Ik denk dat ik mijn zwart nachtjurkje meeneem. Lekker soepel stofje en makkelijk uit te doen. Maar zoals ik hier lees, kun je van te voren toch niks plannen
Een ini mini zwart topje.. had het zo heet, dat ik even later dat ook maar uittrok. later toen de ruggenprik zat heb ik alleen een zwart nachthemd aangehad
Ik beval in ieder geval niet in het Gore hello Kitty nachthemd waar mijn zusje in is bevallen. Ze gaf t me laatst en bij de kont zat en bruin rode ingewassen vlek. Juk!
Getverdegetver, en dan verwacht ze dat jij tbaantrekt???? Maf Ik had een heel ondlatteus nachthemd van garfield, zodat ik die daarna lekker weg kon gooien
Haha, ik had een nieuwd shirtje gekocht om dat aan te doen tijdens de bevalling, dat lag dus netjes klaar in de kast. Maar toen de weeën waren begonnen liep ik gewoon in mn pyama rond, voorlopig toch nog niet bevallen dacht ik. Dat was ook wel zo, maar ik moest plots toch naar het ziekenhuis (ontsluiting schoot niet op en had een tussenschotje waardoor ik niet meer gewoon kon bevallen), en ik moch me van mn vk niet meer omkleden, dus in mn pyama over straat Uiteindelijk met een keizersnee bevallen in een ziekenhuis jasje dus
beide keren in een blauw ziekenhuis jasje....1e keer werd bijna een KS, de 2de was een KS.... Had eest gewoon een tshirt, met een jogging broek aan...broek uit, en shirt kon omhoog...wist dat ik toch de hele tijd bijna aan de meters moest en dan mag je je bed niet uit....
Ik had een donker maxi t-shirt voorzien, maar het ging plots zo snel dat ik in m'n coltrui bevallen ben (kan trouwens tijdens de weeen niet goed verdragen dat iemand aan m'n lijf zit, dus ook niet om een trui uit te trekken). Kan je zeggen dat ik ferm gezweet heb
Ik zag de vraag en ging nadenken.... Maar ik zou het toch echt niet meer weten?! En zo lang geleden is het niet. Bizar....
Misschien heel stom, maar ik kon me daar van te voren echt druk om maken. Had sowieso al besloten dat ik absoluut niet in zo'n BIG shirt wilde liggen, met een of ander figuur erop. Die heb ik ook niet in huis, dus dat scheelt. Uiteindelijk ben ik er niet echt mee bezig geweest, maar wilde hoe dan ook niet in me nakie liggen. Dus het is een, geloof ik, donkergrijs? hemdje geworden.
Tijdens het persen een t-shirt aan want naakt vind ik niet prettig. Toen ze geboren was wel uit gedaan trouwens maar kan ook omhoog. Aanleggen heb ik pas na een half uur gedaan ofzo.