bij de eerste had ik een zwart shirt aan waar op stond wish you were here ...toen mijn dochter geboren was en ik de fotos terug keek was ik heel blij dat het een zwart shirt was niets geen bloedvlekken te zien ! bij de tweede dus bewust in t zwart maar dit keer in een hempje aangezien het augustus was!
Ik had een opgerold hemdje onder mijn oksels zitten. Verder kostuum Eva Ik ga deze keer direct voor naakt. Door de weeenstorm kwam het hemd niet verder dan mijn oksels tijdens het uittrekken, maar ik vond iets om mijn lijf helemaal niet fijn.
Een heel mooi lang grijs nachthemdje met korte mouw dat ook goed voor gewoon jurkje door had kunnen gaan. Was uit de ''travel en lounge colllectie''van hunkemoller. Ik werd ingeleid dus had van tevoren alle tijd om even te douchen en de 'bevallingsoutfit' aan te doen, ha ha. Er zat zelfs nog een bijpassende legging bij die ik eerst ook aanhad... maar die moest natuurlijk gauw genoeg uit... duhhh!!
ik had 3 verschillende nachthemden ingepakt in m'n vluchtkoffertje, 2 met knoopjes en 1 met een diep rekbaar decollete maar toen ik in alle haast van huis vertrok lag het koffertje al in de auto. en had m'n man het meest afgrijselijke nachthemdje uit me kast getrokken en een trainingsbroek van hem. in het ziekenhuis aangekomen moest ik meteen gaan liggen en persen waardoor er geen tijd was om 1 van de nieuwe nachthemdjes aan te trekken. dus voor niks lang gezocht naar het ideale bevallings nachthemd. oa in winkels en hier op het forum
Een nachthemd, ietsje langer zodat ik eventueel nog naar de wc kon lopen zonder meteen in mn blote gat te staan een groenige kleur had ie, niet heel tactisch, want ik zweette me drie slagen in de rondte en bloedvlekken zag je ook. Nou ja, lekker belangrijk, je hebt echt wel wat anders aan je hoofd op dat moment! Toen mijn zoontje eenmaal geboren was hebben we het nachthemd gewoon helemaal omhoog geschoven zodat hij lekker op mn buik kon liggen.
Ik had een XL-t-shirt gekocht bij de Hema, daarin ben ik bevallen. Was een beetje aan de lange kant, zodat ik niet meteen in m'n blote kont rondliep. Toen m'n dochter geboren was, heb ik 't t-shirt uitgedaan (ik was helemaal bezweet en zat onder 't bloed etc) en lag ze lekker bloot op mijn blote huid. Ik werd volledig in lakens gewikkeld toen ik naar de douche werd geholpen en na het douchen heb ik gewoon een joggingbroek en een tanktopje aangetrokken
Ik lag gisteren met die hitte bloot in bed en dacht toen al: volgens mij ga ik in evakostuum bevallen. Of een klein hemdje aan, daar slaap ik nu ook in. Maar ik weet het nog niet, ik moet nog...
Bij de eerste een hemdje met een blouse er los overheen. Bij de tweede mijn gewone kleren omdat het in een rotvaart ging. Bij de derde in mijn pyama en dat ging ook in een rotvaart. Bij deze nog geen idee.
Bij de eerste had ik een nachthemd aan maar die heb ik halverwege de bevalling uitgetrokken omdat ik het heel warm had (ik had koorts tijdens de bevalling) (begin augustus) Bij de tweede had ik ook een nachthemd aan (eind september) Bij de derde had ik alleen mijn ondergoed aan (eind juni tijdens een hittegolf) Nu ben ik eind augustus uitgerekend en weet nog niet wat ik aan ga doen. Zal denk ik wel weer eindigen in alleen ondergoed....
BIj de eerste een t shirt. Later lang nachthemd. Bij de tweede hempje met spagettibandjes later een satijnen nachthemd met knopen.
Leuk om dit zo te lezen Ik had een zwart spaghetti truitje aan en verder geloof ik helemaal niets..ik zou i.i.g. nooit in een wijd t'shirt bevallen of waar iets op staat zoals b.v. tweety dat heb ik normaal ook niet aan ( heb het niets eens ) of gewoon naakt bevallen.
Ik word ingeleid volgende week. Hoe doe je dat dan? Kom je daar dan binnen en ga je dan je nachthemd aantrekken ofzo? Vragen ze aan je of je je wil verkleden? Ik wil namelijk wel een lang nachthemd tot over mijn kont aan.....lees ik hier net iets te vaak van korte shirtjes en leuke momenten van blote billen flink in beeld als de arts binnen komt hihihihi... Zorg sowieso dat ik een tuniek aanheb. Mocht ik me dan niet kunnen verkleden heb ik mijzelf bedekt haha.. En het lijkt me niets om een bh aan te hebben, die wil ik ook uitgooien. Neem aan dat ze er hele tijden niet bij zijn?
Bij de eerste was ik naakt omdat ik voor die tijd op een stoel onder de douche zat en tijdens het douchen persweeen kreeg Bij de tweede droeg ik mijn gewone kleren omdat we naar het ziekenhuis wilden gaan en ik op het moment dat ik de auto in wilde stappen persweeen kreeg en dus zo weer richting huis ben gegaan. Ik had in beide gevallen leuke nachthemden gekocht maar allebei de keren dus niet aangehad.
Ik werd ook ingeleid, maar was wel al in het zh dus misschien is dat anders. Ze sluiten het infuus aan en gaan dan weg ja. Daar kunnen ze ook slecht de hele tijd bij gaan zitten, is niet nodig... Maar als dat infuus er eenmaal inzit, dan kun je ook niks meer, tenminste, omkleden gaat dan niet echt handig want je hebt het infuus in je arm en zo'n paal naast je staan (die overigens ook mee naar de wc moet, echt niet handig, maar goed) Als je daar aankomt dan wordt je misschien wel gewoon je kamer gewezen (hier in het zh is dat een kraamsuite, maar weet niet hoe het gaat als je een aparte verloskamer hebt) en heb je even tijd tot de verpleegkundige komt en zo niet: dan zou ik gewoon vragen of je je even om kunt kleden.
Fleur bedankt voor je reactie. Ze gaan beginnen met vliezen doorprikken, heb 3 cm ontsluiting en bmm is voor de helft verstreken, en dan na een half uur dat infuus. Dan zou ik dus in die tijd mijn bh uit kunnen gooien en wat anders aan kunnen doen. Kan moeilijk thuis weggaan met een nachthemd aan zonder bh hihihi..