Tja, ik slap meestal bloot maar wil in zkh wel wat aan.. Bh lijkt me erg onprettig of f niet? iemand een online shop tip? Ook voor eerste dagen in bed met borstvoeding dat wel beetje verhullend is ivm borsten en bezoek?
ukoldaatje, idd, dat kan goed. Lijkt op mijn beginsituatie: had ook al 3 cm. Vliezen waren dag ervoor wel al spontaan gebroken, maar geen weeen. Toen infuus eenmaal aanging was t binnen 4 uurtjes gepiept. Met die 3 cm heb je dus echt al een voorsprong! Succes!
Zooh..das snel gegaan dan.. Ja dat zeiden ze bij mij ook, dat ik al mooi die drie cm heb..die hoef ik niet meer te doen. Mooi, dan doe ik na het doorprikken van de vliezen snel even een ander shirt aan (heb een nachthemd lang over mijn kont klaar liggen, vind ik prettiger idee), bh uitgooien, want dat vind ik nu al niet lekker meer zitten.. Na het doorprikken, gaan ze na een half uur het infuus aansluiten om de weeen te stimuleren. Ben echt heel benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen, nog klein weekje, kan ik het jullie vertellen.
Had 2 leuke pyama's gekocht voor dr kraamdagen, met beetje wijd shirt ivm borstvoeding. Had ook een soort lang shirt/nachtpon voor de bevalling gekocht maar had niet eens tijd om die aan te trekken. Had mn zwangerschapsshirt nog aan die ik die morgen aangetrokken had! En na de bevalling weggegooid omdat alles onder het bloed zat e.d.dus zou niet iets duurs aan trekken.
Een groene nachthemd van de markt voor 5 euro die gelijk de prullenbak in mag. Er zitten handige knopen in die tot je buik ongeveer gaan dus genoeg ruimte voor de baby en de borst. Dit had ik eigelijk voor mijn eerste bevalling al aan willen doen maar toen zeiden ze niks over kleed je maar om, moest direct liggen. Ik dacht ohw dan kan ik zo zeker wel omkleden. Nou, niet dus. En achteraf klaagde ze dat ik niets handigs aanhad. Dit was dan ook het enigste misverstand.
Ik had een oud shirt van een pyjama aan en verder niets. Daarna inderdaad weggegooit. Ukoldaatje: had al een paar keer iets gelezen over je succes deze week. Overigens begon ik op dag 2 van de inleiding met 2 cm en heeft het bij mij toch 8,5 uur geduurt. Dus met inleiden moet je het uiteindelijk ook maar afwachten. Is trouwens nog snel vind ik hoor 8,5 uur
Niks, toen mijn vliezen braken liep ik nog rond in een onderbroekje en t-shirt, omdat ik alles had natgeflatst ben ik gaan douchen en daarna zo op het bevallingsbed gaan liggen. Toen de vk vijf minuten later binnenkwam mocht ik gelijk persen. voordeel van bevallen in juli: voor de warmte hief je niks aan in t zh had ik me denk ik niet genoeg op m'n gemak gevoeld om poedeltjenaakt te blijven