Wat had jij allemaal al in huis met 28 weken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ThunderAngel, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Volgens een van m'n vriendinnen (zij is nu 2 weken verder dan ik) moet je met 28 weken echt ALLES in huis hebben! :confused:
    Ik heb nog helemaal niet veel...tot nu toe het badje met standaard, de kleertjes, de magnetronsterrilisator, flessen + spenen, kruik + kruikenzakken, monddoekjes, pampers newborn, aankleedkussen + hoes, ledikant hoezen, molton bedzeiltjes...ik moet dus nog best veel hebben!
    Ledikant + commode zijn onderweg van baby walz maar kan nog wel 3 weken duren! Nu maak ik me zorgen, is het dan wel op tijd?

2. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Tuurlijk is dat op tijd. Ik had met 35 weken alles in huis. En dan nog. Je mag toch pas met 37 weken meteen naar huis met je kindje, dus dan hoef je pas alles te hebben. Doe rustig aan!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik was helemaal klaar met 29wk en had toen alles ook in huis. je hoeft het nu echt niet al in huis te hebben want stel dat je kindje eerder geboren wordt mag het toch pas robnd 35/37wk naar huis

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben de basis spullen klaar staan, maar het kamertje is nog steeds niet echt af hoor ;) en dat terwijl de kleine bij ons eerder gehaald zal worden. maar wij stressen niet. de kleine kan geschoon/verschoond worden en kan lekker slapen. de belangrijkste dingen zijn klaar

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben nog geen 28 weken maar ik heb bijna alles, nog wat kleine dingen. Het kamertje is nog niet af en de kleertjes moeten nog in de kasten worden gelegd maar verder zijn we er aardig klaar voor.

6. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik ben nu 30 weken en heb ook nog niet alles hoor! Het kamertje is nog niet af, ledikantje kunnen we over 3 weken ongeveer halen. Niet druk om maken hoor. Alleen wel irritant als sommige mensen er opmerkingen over maken, heel herkenbaar...

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wij hadden toevallig het kamertje klaar, maar dat kwam toevallig zo uit.

met 28 weken hoef je echt nog niet alles in huis te hebben, in principe zou het dan zelfs nog 10 weken moeten duren voordat de kleine komt.

ik had zelf wel zoiets dat ik bij 36 weken alles klaar wilde hebben,.

ach en mocht je toch nog iets vergeten zijn, dan hup snel naar de hema, kruidvat of prenatal en dan gewoon halen.

fijne zwangerschap nog!

joyce

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    alles behalve box

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had met 30 weken alles in huis en gelukkig want die van mij was 7 weken te vroeg...

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wij hebben alles al en alles al klaar! ;)

11. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik was extreem vroeg met 20 weken had ik alles maar dan ook alles klaar en geregedl zelf de geboorte kaartjes waren zover klaar dat alleen de naam en het gewicht erop moest hahah

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier is alles klaar en geregeld. Box staat, kaartjes zijn geregeld, kleertjes zijn gewassen, accu's van de video camera zijn opgeladen. alleen de vluchttas nog, maar die ga ik volgende week doen

13. Ylana

Ylana Actief lid

6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    oef..., ik hoop niet dat alles met 28 weken in huis móet zijn...
    Ik ben maandag 27 weken en heb, op enkele kleertje en rompertjes na, nog helemaal níets in huis :oops:
    Zelf de geboortekaartjes heb ik nog niet geregeld...

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

geboortekaartjes zijn zo geregeld, het kan wat langer duren als je ze bij de drukker besteld. online bestellen is zo geregeld. met 37 weken MOET alles klaar zijn, maarja je doet er weinig tegen als de nesteldrang toeslaat he?...

15. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hier zo goed als alles klaar. Kleertjes in huis, de kamer is klaar, moet alleen nog de kleertjes uitwassen tegen die tijd.
    Ook moeten we nog de box opzetten, maar daar hebben we nog genoeg tijd voor.

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik had alleen nog maar de 'grote' dingen in huis met 28 weken, zoals het slaapkamertje, kinderwagen, box etc. Dit omdat we dit allemaal bij 1 winkel gekocht hadden en dit dus allemaal tegelijkertijd werd geleverd.
    Toen ik met zwangerschapsverlof ging (34 weken) ben ik op mijn gemakje de rest van de babyuitzet gaan kopen.

Geen paniek dus :D

17. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou dat hoop ik dan maar :S

18. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik heb niet alles gelezen hoor, maar ik wil er wel wat over zeggen.

Ik had echt heel veel in huis, maar wilde de laatste dingetjes voor in m'n verlof bewaren, zodat ik wat te doen zou hebben.
    Daar heb ik nu spijt van.
    Zonder enige aanleiding kwam mijn dochter 6 weken te vroeg en toen moest ik dus nog zorgen dat er van alles in huis kwam tussen alle ziekenhuisbezoeken door.
    Natuurlijk heb ik heel veel hulp gekregen van mijn man, schoonmoeder en buurvrouw, maar toch het zat wel in MIJN hoofd dat ik het nog moest hebben. En het was toch nog best wel veel (alcohol, vernix, zoogcompressen, hydrofieldoeken (en iets meer als 12) kolfapparaat, dekentje voor de wieg, omslagdoek etc.)

Linda

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hier ook nog lang niet alles, bijna niks zelfs. Maak je er niet druk om hoor, ik wil eerst het kamertje af hebben (dit weekend aan begonnen) en dan pas ga ik dingen kopen, kan ik ze meteen opruimen. Anders liggen ze ook maar overal te vallen.
    Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Tijd zat hoor

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb nu bijna alles in huis. Als onze beeb nu komt wil ik niet nog hoeven shoppen, al ligt ze dan in het ziekenhuis. Met 28 weken hadden we ook al bijna alles in huis.

Je kan wel zeggen "zo gehaald", maar zo leuk is dat misschien niet op dat moment. Daarnaast heb ik ook nog BI gekregen, waardoor winkelen niet meer zo'n pretje is.

Deel Deze Pagina