hier ook op wat kleine dingen na , alles in huis , box staat , kamertje is klaar , kleding kast hang vol , alleen die practische dingen , daar moe ik der nog een paar van halen maar laat dat kleintje nog maar lekker even zitten hahaha
Het kamertje had een nieuw behangetje etc., maar de meubels zijn met week 30 geloof ik gekomen. Verder had ik het meeste wel in huis, op wat kleine dingen na. Geen spijt van gehad, want de laatste weken had ik echt niet meer kunnen winkelen en als de kleine er is, kom je vervolgens nergens meer aan toe. Bovendien vond ik het ook leuk om al die spulletjes uit te zoeken enzo.
ons kamertje is sinds gisteren helemaal klaar nu. alleen dingen als een mobiel en een wipstoeltje zijn er nog niet, maar die krijgen we waarschijnlijk als kraamcadeautjes. dus de uk mag over anderhalf of 2,5 week dan toch echt komen
Poeh, ik krijg er de zenuwen van. We zijn niet lang geleden verhuisd en nog erg met het huis bezig... Dus nog niet veel in huis. Alleen het ledikantje, box, bugaboo en maxi-cosi zijn geleverd. Commode komt nog en alle dingen van de uitzetlijst moet ik nog aan beginnen. Tijd voor kleertjes enzo hebben we ook nog niet gehad. Ik dacht dat rustig tijdens mn verlof te gaan doen...., aangezien ik door de week werk en de weekenden vol zitten met klussen en inrichten van het huis... Hmmm misschien toch maar wat eerder proberen in te plannen.
hier hebben we ook nog niet alles. moeten alleen nog de kruiken en zakken nog wat extra kleertjes en de luiers. verder hebben we alles wel. heb gister toevallig alvast de hydrofielle doeken en de moltonsd gewassen. ik heb zelf nu zoiets van heb nog ff hoor
ik had met 28 weken wel zo goed als alles af en in huis. achteraf ben ik er blij om ook, want 3 weken later werd mn zoontje geboren. en hij kwam pas na 4 weken thuis, maar was wel blij dat alles af was. zou er geen zin in hebben gehad om alles nog te moeten doen tijdens die ziekenhuisperiode.