Hoi dames, Vanaf welke leeftijd is het leuk voor je kleine om naar een balorig/joepies etc te gaan? Gewoon uit nieuwsgierigheid..
Over het algemeen geldt: vanaf het moment dat je voor je kind moet gaan betalen, is het ook leuk voor je kind. Bij Ballorig moet je volgens mij betalen als je kindje kan kruipen/lopen.
De mijne had vorige maand wel lol, bij 9 maand. Op van die plastic bouwstenen klimmen, met ballen rollen, gooien. Maar we waren er eigenlijk met zijn grote broer en neefjes (2-5 jarigen). Alleen zou ik er niet heengaan met hem. Denk dat als ze kunnen lopen, en iets klauteren, dat het echt leuker wordt dan thuis over de kussen kruipen.. Jaar of 1-1,5
Wij gaan regelmatig vanaf een maand of 9. Tuurlijk wordt het hoe ouder ze is, hoe leuker, maar ook toen vond ze het al leuk!
Hier vond ze het met een maand of 9 ook al leuk. Wij gingen vanaf 8 maanden naar een kinderboerderij waar ze ook een overdekte speelhal bij hadden en dat was toen ook al leuk.
Dat wist ik niet, dat ze het zo jong al leuk vinden. Onze dochter is bijna anderhalf, binnenkort eens kijken dan. Er zit een Ballorig in 's Gravenzande, hier niet ver vandaan. Kent iemand die?
wij zijn vorige maand naar ballorig geweest , maar mijn zoontje die rent en klimt overal al op dus het was wel leuk voor hem en we hoefden ook niks te betalen voor hem .