wat hadden jullie gedaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik zou zeker ook opgestapt zijn. Hartstikke goed dat je dat gedaan hebt. Mensen weten het altijd beter als jij? O ja dat ken ik ook. Maar zij weten niet dat jij straks thuis zit met een kindje dat helemaal de draad kwijt is als ze niet aan haar slaapies toe komt.

Blijf vooral altijd je gevoel volgen wat betreft je kleine. Jij kent je kleine het beste immers.

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik zou zeker ook opgestapt zijn. Hartstikke goed dat je dat gedaan hebt. Mensen weten het altijd beter als jij? O ja dat ken ik ook. Maar zij weten niet dat jij straks thuis zit met een kindje dat helemaal de draad kwijt is als ze niet aan haar slaapies toe komt.

Blijf vooral altijd je gevoel volgen wat betreft je kleine. Jij kent je kleine het beste immers.

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ligt eraan bij wie! hahaha als ik bij mijn vriendin ben dan laat ik hem lekker daar slapen! Zij heeft zelf ook kleintjes dus zij begrijpt het wel! En maakt ook altijd tijd enruimte voor Devano!

Maar als ik bij min schoonouders ben dan gaan we gewoon lekker bnaar huis!
    Scheelt dat we gelukkig om de hoek wonen!

Maar je heb groot gelijk hoor meid! Lekker je eigen ding doen!

4. Keyano

Keyano Lid

19 okt 2007
    41
    0
    0
    Rotterdam
    Gelukkig kan mij kleine goed tegen harde geluiden,(vriend maakt muziek) dus op verjaardagen slaapt hij lekker overal door heen:D

Dat is t zelfde als mensen hele tijd gaan roken bij de kinderen op verjaardagen, nou ik ben dan ook zo weg hoor.Of ze willen je kleine hele tijd vastpakken, is leuk.maar wij zitten s'nachts met een onrustig kindje.

5. Keyano

Keyano Lid

19 okt 2007
    41
    0
    0
    Rotterdam
    Gelukkig kan mij kleine goed tegen harde geluiden,(vriend maakt muziek) dus op verjaardagen slaapt hij lekker overal door heen:D

Dat is t zelfde als mensen hele tijd gaan roken bij de kinderen op verjaardagen, nou ik ben dan ook zo weg hoor.Of ze willen je kleine hele tijd vastpakken, is leuk.maar wij zitten s'nachts met een onrustig kindje.

6. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik had ook hetzelfde gedaan.

En ik zou ook niet dichtbij zoveel herrie en gedoe willen slapen.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ach tips zijn nog best fijn soms...

anne huilt de oren van ons hoofd.. dus alle tips worden gewoon geprobeerd

maar het zou toch fijn zijn als jij zegt "nee dat is niet zo" of "nee dat werkt niet" dat mensen dat gewoon eens van je aannemen.

zo ben ik inmiddels allergisch voor "je moet dr gewoon savonds een flesje geven!" en "gewoon laten huilen.. dan houd ze wel op"
    ten eerste MOET ik niets.. ten tweede slaapt ze rustig 10 uur snachts.. dus ik zie niet precies waarom ik dan een flesje moet gaan geven? :)
    en gewoon latne huilen.. ik weet inmiddels dat als je dr 3 uur laat huilen.. dat ze gewoon 3 uur huilt
    dus dat doen we niet meer
    af en toe wel als het zo uitkomt hoor.. maar niet meer in de hoop dat ze stopt met huilen dus

mensen moesten eens niet alles beter weten
    en als jouw kindje niet kan slapen van de herrie.. dan staat het je toch vrij om naar huis te gaan? :)
    je bent er voor je plezier.. niet om continu met een huilend kind te zitten want dat is gewoon niet leuk voor zowel amy als voor jou.

Deel Deze Pagina