Ik zag bij het onderwerp babyuitzet; show je babykamer! Het leek me leuk om hier je baby te showen. Want we mogen best trots zijn op onze frummels of niet?! Foto's in mn album..
Hey Annemiek.. Ik wil mijn mooie zoontje wel showen hoor! Bij de oktobermama's ben ik al 3 maanden aan het spammen! Hihi Lekker ondeugend koppie.. Onder de website knop zijn nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer foto's Liefs Kiss
Ahh Annemiek, je hebt nu ook foto's in je album! Wat een dropje is Noa, echt om op te eten! *smelt* Liefs Kiss
via www.imageshack.us mar je moet je foto's dan eerst verkleinen...(kan trouwens via deze site ) en als je daar geen zin in hebt.. kun je via www.imgageshack.us gewoon the thumbnail gebruiken.(zoals ik net heb gedaan) dan is de foto klein, maar kun je erop klikken en dan opent hij de website.. en zie je de foto op werkelijke grootte,,,
Hoi Meiden, Wat een schatjes allemaal Weet helaas niet hoe ik een foto bij de tekst krijgt dus verwijs ik jullie door naar mijn album. Savita leuk pakje, had mijn kleine mannetje ook aan met de kerst groetjesss Jetje
Mooie kindjes allemaal hoor! En dit is dan mijn lieve en mooie mannetje! Deze foto is een week geleden gemaakt, hij was toen precies 4 maanden!
ik ga gewoon naar haar babysite, klik met de muis op een foto en kopieer de eigenschappen.. doen dan hier het snelst!