het kaartje bestond uit 2 delen als je het open vouwde, deze foto zat rechts naast het gedichtje zegmaar
Deze vind ik ook erg mooi idd! Normaal vind ik het echt helemaal niks als het vanuit andere kindjes op het geboortekaartje staat, maar deze vind ik erg mooi! Ik zou overigens wel het laatste zinnetje veranderen naar "want onze baby, dat ben jij!".
En dan toch ook maar de onze ! Alleen heb je er waarschijnlijk niets aan, omdat ze niet vanuit een broertje/zusje geschreven zijn, die van de eerste twee zijn erg 'tweeling gericht' en die van de derde is echt iets waar je van moet houden ! Verder hadden wij ook wel het gewicht, de geboortedatum, de namen, de lengte, geboorte tijdstip etc erop staan. Maar geen rusttijden etc ! Maar wij hadden bij de eerste twee: Een kindje is een wonder, twee kindjes wel heel bijzonder. Dubbele vreugde dubbel zo druk tweemaal genieten, wat een geluk! Tegelijk op deze wereld maar allebei uniek. Een eigen plekje in het leven, willen wij jullie met liefde geven! Elke baby die wordt geboren, brengt liefde, vrede en ook geluk. Met deze dubbele portie, kan de toekomst niet meer stuk! En bij de derde hadden wij: Je bent gedragen om verlost te worden gekomen om te leven. Jij bent geen bezit wij hebben jou niet jij hebt ons om je te leiden. Je moet ons niet worden je mag jezelf zijn waarheen je wijst je eigen weg je eigen wonder!
heel erg leuk allemaal! ben er nog steeds niet aan uit misschien word het allemaal wat makkelijker als we weten wat het word... dan weet ik of ik een beetje "stoer" kan gaan of net lief en schattig wat vinden jullie trouwens van het kaartje?
@sab85... wat heb jij een onwijs gaaf geboortekaartje zeg! @sharon20.. leuk kaartje, alleen niet voor een jongen. (roze, ik neem aan dat hij dan blauw wordt? Maar dan vind ik hem ook iets te schattig )
Mens je bent geboren Naar het beeld van God Wat liefde is Met handen om te geven Een hart om lief te hebben En twee armen juist lang genoeg Om een ander te omhelzen Die hadden we bij onze 1e. Voor onze 2e hebben we er ook al 1, die is gegroeid uit iets wat we afgelopen jaar hebben meegemaakt met mijn vader. Er gaat een licht De duisternis te boven Een zon die nacht En nevel overwint Ik loof het vuur Dat neerdaalt uit de hoogte En nu in jou Een nieuwe dag begint - Jaap Zijlstra -
ja voor mij iig wel ook heb ik niets met god enzo dus die wil ik ook niet in mijn geboortekaartje vernoemen
Ik had: Een stil geluk is mij overkomen.. mooier dan mijn mooiste dromen! Vandaag heb ik mijn hart verloren, vandaag werd mijn ventje geboren Heel erg op 'ik' gericht aangezien ik een alleenstaande moeder ben... Op de andere kant van het kaartje stond: Iedereen mag het horen, mijn kleine prins is geboren Dan naam, doopnamen Geboren in mijn blote kont 52cm en ruim 7 pond Overigens had ik ook nog onder het gedicht staan: "Kleertjes en beertjes heb ik in overvloed... als je me tóch iets geven wil is een cadeaubon of bijdrage voor mijn spaarpot altijd goed" Dit omdat ik een uitgesproken kledingsmaak heb en niet zat te wachten op allerlei setjes die ik hem toch nooit aan zou geven!
Wij hadden: Hoera daar ben ik dan, wat zeg je daar nu van? De naam die ik heb gekregen is tot nu toe steeds verzwegen maar vanaf vandaag mag iedereen weten dat ik Naomi Olivia Alyssa zal heten!
oke dan ook even ons gedichtje: maanden tastbaar, kostbaar en nu ben je daar nu kan je de wereld zien, al is die niet altijd even mooi misschien zie, hoor, en geniet lachen, voelen, soms verdriet liefde, warmte en soms pijn maar wat er ook gebeuren zal wij zullen er altijd voor je zijn
ook erg mooi! maar mijn vriend wil nu toch iets dat uit onze zoon zijn naam geschreven is zeg maar. ik had dit nog gevonden: Jouw handje in de mijne Zo gaan wij hand in hand Als broertje en als zusje Een ijzersterke band Ik ben al weer wat groter En jij bent nog zo klein Maar ik hoop dat wij voor altijd Dikke vriendjes zullen zijn
hey bedankt! mijn vriend vind deze ook het mooiste dus ik denk dat het deze gaat worden mocht er nog iemand een leuke weten: houd je vooral niet in! ik wil het graag weten
Die van ons moet nog geboren worden, ben nu 37,4 dit komt er bij ons in te staan Eens was het een wens, eens was het een droom eens werd het iets onwerkelijks beangstigend en schroom. Maar nu na vele jaren na vele tranen en geduld is onze liefde toch met iets ongelooflijk moois omhuld. Opnieuw vloeien er nu tranen, maar nu niet van verdriet, u zult ons wel begrijpen als u ons kindje ziet.
hoi Sab 85 waar heb jij die waanzige geboortekaartje laten maken zeg ik hou wel van appaarte dingen ik hoop dat ik het van je hoort liefs Citta
wij hadden aan de voorkant 4 foto´s van ons met mijn dikke buik en een foto waar mijn buik beschildert was met de tekst I am a Girl en aan de binnenkant een foto met ze 2e helemaal ik had op het kaartje staan dat ik een meisje ben stond al vast. daar heb ik niemand mee verrast. wel hoe ik zou gaan heten vanaf vandaag mag iedereen dat weten op wie ik lijkt het beste is dat u zelf even kijkt Mandy ik ben geboren op 14 februari 2009 om 11.03 uur weeg 3315 gram en ben 47 cm lang mama en ukkie doen tussen 12.00 en 15.00 uur een tukkie en rond een uur of tien houdt papa het ook voor gezien liefs Citta