wij hadden aan de voorkant 4 foto´s van ons met mijn dikke buik en een foto waar mijn buik beschildert was met Snoopy en een tekst van ´I am a Girl en aan de binnenkant een foto met ze 2e helemaal ik had op het kaartje staan dat ik een meisje ben stond al vast. daar heb ik niemand mee verrast. wel hoe ik zou gaan heten vanaf vandaag mag iedereen dat weten op wie ik lijkt het beste is dat u zelf even kijkt Mandy ik ben geboren op 14 februari 2009 om 11.03 uur weeg 3315 gram en ben 47 cm lang mama en ukkie doen tussen 12.00 en 15.00 uur een tukkie en rond een uur of tien houdt papa het ook voor gezien liefs Citta ( de kinderkamer was het thema Snoopy ) daarom heb ik ook mijn buik beschildet met Snoopy
leuk. de zin waarin wij de rusttijden in melden zal de volgende zijn: Deze staat wel vast: tussen 13u en 15u rusten mama en ukkie vanaf 20u doet ook papa een tukkie. het uur kan nog verranderen natuurlijk
Wij hadden: De 1 had een meisje verwacht, De ander een jongen gedacht Ik kon mij aan deze wens niet storen, En ben als meisje geboren.
voor onze tweede hebben wij de tekst" ik wist het van te voren,maar mocht niks laten horen, maar nu mag iedereen het weten hoe mijn broertje/zusje mag gaan heten. '
die van ons was: Hallo Kleintje, welkom op de wereld Je hebt zoveel zin in het leven Dat je met 29 weken al ter wereld bent gekomen We zullen je al onze liefde geven Je bent het beste wat ons ooit is overkomen maar ik hoop dat je die niet hoeft te gebruiken zelf bedacht trouwens. Groetjes
Wij hadden een klein gedichtje bovenaan: Als een wonder kwam je in ons leven als een geschenk aan ons gegeven. Wat dit leven jou zal brengen? Kind, wij weten 't niet... Dankbaar heten wij je welkom, we vertrouwen op God en vrezen niet. Heel blij en trots zijn wij met de geboorte van onze derde zoon Jesse Samuel. Jesse is 48 cm en 2720 gram. Onze namen en van onze oudste zoons en pleegdochter. En helemaal onderaan: Wil je Jesse's vingertjes en teentjes komen tellen? Dan graag even van te voren bellen. --------------- We hebben dit gedicht uitgekozen omdat we heel lang op een derde kindje hebben moeten wachten, toen ik zwanger raakte was ik al 42 en was inmiddels diabeet. We vonden het helemaal geweldig, maar we beseften ook wel dat er best iets niet goed kon zijn met hem, en het een opgave is om onze leeftijd een kindje te hebben en op te voeden. Gelukkig gaat het helemaal goed met ons allebei, maar dat wisten we toen nog niet.
wat een prachtig kaartje, hebben jullie het helemaal zelf gemaakt of kende je iemand die dit zo mooi kon maken? groetjes
Wij hadden als gedichtje: Wat? Bloemkolen? Ooievaar? Nee nee nee! Papa en mama hebben lekker gestoeid En zo ben ik in mama's buikje gegroeid! Hoera het is gelukt... Ik ben op mijn verjaardag geboren! Wij houden wel van wat 'anders'... We wilden wel een grappige tekst en we hadden als geboortekaartje zo'n '''doosje'' blauwe muisjes, kon je lekker veel tekst op kwijt en was ook nog eens origineel... en iedereen vond 't geweldig!
Wij hadden: Het begin van een nieuw leven Zo heel erg mooi en klein Het is niet te omschrijven Hoe blij we met jou zijn.
Wij hadden een soort van boekje als geboortekaartje, dus moesten we wel veel tekst hebben. Maar we houden allebei niet van dat zoetsappige, het mocht wel grappig zijn. Na rondgezocht te hebben op internet, en zelf wat geknutseld te hebben met de tekst, stond dit in het boekje: Mijn wormpje hangt er aan, dus papa heeft zijn best gedaan. Ook van mama mag ik niet klagen, zij heeft me al die maanden moeten dragen. Nu wil ik toch wel laten weten, Dat ik Kenji Adrianus Antonius zal heten. Mijn gewicht is 1875 gram en ik ben 44 cm lang. Mijn peetoom is ... Mijn peettante is ... Mama en ik rusten van 12 tot 15 uur. Wil je van te voren even boeken, voordat je mij komt bezoeken. Beschuitjes smeren moet ik nog leren, dus wil je voor een bezoekje eventjes telefoneren. Telefoonnr. mijn papa en mama zijn J. en S. H. adres postcode
dank je! nee we hebben het laten maken , we hoefden alleen de foto's te maken we zijn er ook echt heel blij mee!
Hoi!! Wij hadden deze; Er zullen handen zijn die je dragen, en armen waar je veilig bent. Er zullen mensen zijn die zonder vragen, zeggen dat je welkom bent. En dan op de andere pagina als begin zin: Verwacht, maar zeer verwonderd........ Dan haar naam,geboortedatum...enzo Groetjes, Sahbi
ik ben op zoek naar het volgende gedichtje, weet niet meer precies de woorden, iemand misschien wel uit naam van sophie: als ze je later pesten ga ik je helpen als je later verdriet hebt ben ik er om je te troosten en dan nog 2 regels eronder, die weet ik dus niet, wie kan me helpen?
Wij hadden hem best simpel en strak Gewoon de namen met daaronder de datum, tijd en gewicht Daaronder de tekst We zouden het leuk vinden als je onze prinses komt bekijken, maar we vragen je wel om een telefonische afspraak te maken; prinsesjes hebben het nu eenmaal erg druk met het liggen op hun erwt. Daaronder voornamen met fooonnummers en adres. Lekker simpel
Ons geboortekaartje is nog niet klaar maar in de maak...maar dit worden onze teksten.... Voor de naam komt: Welkom lieverd, wat ben je mooi, wat zijn we trots! Als visiteberichtje hebben we: Bel, kom en bewonder. Als gedichtje: We... Will take her laughter and her tears, and make them all our souvenirs. For where she goes we've got to be, the meaning of our life is.... She komt uit het liedje van Charles Aznavour - She (misschien beter bekend de versie van Nothing Hill..... Elvis Costello - She.
Ik had hem vrij simpel qua tekst, had voorop een plaatje van Calvin and Hobbes en binnenin ook. Binnenin had ik alleen zijn naam en lengte en gewicht enzo en dan ons adres. Had wel een zelf gemaakt gedichtje: Ik ontdekte de wereld en besloot er te wonen Hier wil ik spelen, wil ik leren, wil ik zijn Ik heb het kaartje met Poobies gemaakt, daar kun je wel veel mee. Dit plaatje hadden we:
Rosao: wat een mooi gedichtje!!! Wij hadden bij onze dochter een fragment uit een gedichtje van Toon Hermans 'k Ben een druppel van de regen en 'n korrel van 't zand 'k ben 'n vonkje van 't zonlicht en 'n kluitje van 't land 'k ben 'n schepje van de bergen en 'n plakje van 't dal 'k ben 'n deel van alle leven 'k ben 'n kind van 't heelal en dan: Hoera! Onze dochter is geboren! Isa Erin Joanne en dan gewicht en geboortedatum plus tijd bij de jongens hadden we: Eén voor 1 kwamen er 2 nieuwe wondertjes in ons leven zodat wij 3en samen 4en dat we met z'n 5en zijn! en dan: heel soms komen twee dromen uit. Welkom lieve Chris Antonie en Tijn Pieter gebdatum, tijd en gewichten
Wij hadden een gedicht van Toon Hermans: Zwijgend hou ik je in mijn armen Drie, vier, vijf minuten lang Jij kunt zo mijn hart verwarmen Met jou ben ik voor niets meer bang
wij hadden voor mijn broertje. dus inmiddels 17 jaar geleden: "papa zegt"even stil. omdat de baby slapen wil. op onze teentjes lopen wij. want ik heb er een broertje bij.