Wat halen we bij de Lidl: * Cola-Light * Keukenrollen * Eieren * Eiersalade * Rookvlees * Sinaasappels * Wortels * Frikandellen en kroketten * Zuivel * Haribo snoep * visproducten uit diepvries: garnalen, inktvisringen * pasta's uit de vriezer * vis uit blik zoals tonijn en makreel * hagelslag * chocolade
Ik kom ook regelmatig bij de lidl. Ik haal er juist wel de cola. Ik vind alleen coca-cola lekker en andere merkn niet maar voor een goedkope fles vind ik de cola cker te doen. Ik haal ook we eens die flesjes vodka (rode drank) en de kaas. Ook haal ik er hamburgers en vaak een varkenshaasje. Die bak ik in stukken en eet dat met de kant en klare pindasaus van de lidl die ook erg lekker is, dan nog gekruide aardappeltjes erbij van de lidl (liggen in de diepvries). De sushi is er ook redelijk en ze hebben ook wel eens inktvisringen die ook errug lekker zijn
Wc papier, keukenrol, schoonmaakspullen, make up watjes, hondenbrokken, bananen, koekjes, filetlapjes, sap, chocolade, sigaretten. De rest bij de Jumbo. Zal binnenkort eens wat meer Lidl spullen gaan proberen
waar ik echt voor naar de lidl ga is om toiletpapier, bloedsinaasappelsap en gedroogde worstjes te halen.En soms hebben ze ook wel leuke hebbedingetjes..
Ik haal bijna alles bij de aldi, behalve koffie en cola. De dagcreme is ook erg fijn en maar 2,25 per pot! Maar dat is ook persoonlijk natuurlijk! de lidl zit hier niet ,maar als ik daar ben neem ik vaak wel groente enzo mee, dat is bij de aldi weer minder...
Aldi heeft de beste wc-papier vinden wij, die witte rollen met blauwe vlindertjes erop van Solo. Dus daar slaan we altijd gelijk een paar pakken van in. Verder nemen we er weleens drinken en toetjes, vleeswaren, en maar net wat we tegen komen. De rest halen we bij AH of C1000.
Wij halen alles bij de Lidl, groente blijft ook erg lang goed moet ik zeggen!! Wat we echt lekker vinden zijn de afbakstokbroden met kruidenboter erin, jummie!! Verder doen we boodschappen voor de koffie, DE blijven we het lekkerste vinden en de pakjes voor lofschotel ect. en verder wat ze op dat moment niet bij de lidl hadden of gewoon niet hebben, of niet lekker is. Grappig, vandaag had ik 3 tassen bij de lidl voor 38 euro ruinm anderhalf week eten en daarna naar de Jumbo, was ik 50 kwijt!! had ik 1 tas!
Ik haal er steeds minder. Vooral omdat het Euroshopper merk van de Albertheijn vaak goedkoper is. Maar dit moet bij de Aldi vandaan: Koffiepads dark roast. Danoontjes Samson koekjes Vis Verder niet meer eigenlijk. Als ik 50-50 of 75-25 (wat ik eerst altijd deed) zou doen Aldi en Albertheijn ben ik meer geld kwijt dan alleen bij de Albertheijn
wij doen bijna al onze boodschappen bij C1000 dat vinden wij een super fijne winkel, met uitzondering van frisdrank dit halen we altijd bij lidl en soms iets wat we daar echt lekker vinden en dat is dan meestal de brie, de kip cordon blue's en de surimi sticks en soms brinky's of iets wat die week alleen is zoals laatste spaanse producten.
Ik haal ook bijna niks meer bij de aldi. Het huismerk of euroshopper merk van de Albert heijn is vaak gewoon goedkoper. Bijvoorbeeld chocolademelk van de Aldi is 69 cent, maar die van de AH ook. En die van de AH vind ik echt lekkerder. Sowieso vind ik dat ze bij de Aldi met de prijzen omhoog gegaan. Wat ik wel haal, is: - toilet papier - soms luiers - en soms toetjes omdat die gewoon lekker zijn.
Wij halen altijd grote voorraden bij de liddle, drinken schoonmaak middelen , baby/kinder dingen, heel veel, behalve mixjes, brood en potjes voor babys haal ik bij de super coop. Bij de liddle verder bijna alles, scheelt ook behoorlijk.. hele kar vol ben je ongeveer 60 euro kwijt, als ik een kar vol heb bij bijv. supercoop ben ik makkelijk 200 euro kwijt met de zelfde artikelen waar ook minder in zit..
Best veel, aSchoonmaakartikelen ( chloor, allereiniger etc. ), wc-papier, tandpasta, koekjes, chips, cola en cola light, margarine, frituurvet, pannenkoekenmix! Die vind ik super, en ach, je hebt meteen een voorraad voor maar 1,79... Verder halen we er onze aardappels, rijst, pasta en kattengrind. Hondenvoer en kattenvoer halen we altijd bij de dierenwinkel en verder sommige producten bij de AH. Maar eigenlijk halen we dus best veel bij de Aldi. Nooit bij de Lidl, die zit hier niet vlakbij.
Wij halen alles bij de Lidl. Alleen ga ik voortaan de vaatwastabletten weer van de Sun halen. Die wassen toch een stuk beter schoon dan de tabletten van de Lidl. Verder ben ik over alles hartstikke tevreden. Ik vind vooral het fruit en de groente een stuk beter dan bij onze C1000.
bijna alles, behalve cola light. Dat kan alleen maar coca cola zijn, niets anders!! oh en koffie niet, ik vind de pads niet lekker van de Lidl en de Aldi kom ik niet.
Bij Lidl groente en fruit.... daar is het gewoon van topkwaliteit!!! En daarvoor hebben ze ook een prijs gewonnen dus En verder bij Lidl bleekmiddel, wattenstaafjes, suiker, olijfolie, zonnebloemolie. En vlees! Scheelt echt wel veel t.o.v. A-merken. En verschil merken wij niet. Maar wasmiddel, wasverzachter, Cola, snoep, chips, etc.. dat is wel allemaal A-merk bij ons thuis. En brood, kaas en ander beleg haal ik alleen bij de AH enzo.
Ik kom elke week bij de aldi: Wattenstaafjes, wc papier, keukenrollen, nasimix, aardappelpuree, toetjes, zalm, pizza, ijsthee, melk, snoep en koekjes. Groenten en vlees haal ik bij de jumbo.
ehm ik haal eigenlijk niks bij de aldi ik koop alles bij hoogvliet daar schilt het al zo veel dat ik het onnodig vind om nog is naar een ander winkel te gaan... ik bij de hoogvliet alleen de grote dingen de rest haal ik de rest van de week vers in huis..
Wij halen meestal, pakken drinken en flessen sinas en sprite daar. Ook wc papier en vaatwastabletten. Voor de overige dingen gaan we meestal naar de bas/jumbo. Nou zit de aldi ook niet echt in de buurt voor ff snel te gaan.
Lidl zit een eindje verderop (wel op loopafstand) Hier kopen wij o.a.: - vaatwastabletten - vuilniszakken -sate -wcpapier - 6pack cola/sinas -ravioli (die is superlekker!) -afbakbroodjes -koekjes -chips
Ik ga eens in de 2 maanden naar de Aldi en haal dan: koekjes, chocola etc. pannenkoekenmix gerookte zalm wc papier houdbare slagroom (prima voor door de pasta met zalm) billendoekjes olijfolie grof zeezout kaasfondue (die is ook prima!) Pim