Je moet idd wel goed gaan vergelijken hoor en de aanbiedingen af gaan. Want Lidl of Aldi is niet altijd goedkoop. Wij halen ook B merken en sommige dingen A merken, omdat ik het lekkerder vind.
wij halen bijna alles bij aldi pannenkoekenmix is goed van de aldi hoeft alleen melk bij dus snel klaar en goed voor eens tussendoor te maken voor de kids . merkprodukten krijg je helaas niet bij aldi dus daarvoor ga ik na jumbo en voor vers vlees na naanhof of c1000 groetjes
Wij komen alleen bij Aldi en AH. Haal al mn broodbeleg bij de Aldi. De hazelnootpasta smaakt precies hetzelfde als de Nutella als je het mij vraagt. Haal al mn vlees bij de Aldi(Het enige minpunt is dat dat vriezers veel openstaan in de grotere winkels) Uit onderzoek is gebleken dat bij de Aldi het vlees erg goed is en aan de strengere controles is onderworpen. Ook haal ik er de tomatensoep van Calida...de lekkerste die ik ooit heb gehad! wat zoete pannekoekmix betreft...niemand ooit geleerd dat je er zout door moet doen??
Ohhh grappig dat jullie die niet kennen. Ze zitten toch wel door het hele land. Wel een fijne supermarkt hoor. Verder hebben wij hier de Plus, AH, EmTe, Aldi en Lidl.
Tja goedkoop, valt wel mee hoor, maar als je de B merken neem en de aanbiedingen af gaat dan is het heel goed te doen. Bij ons zit de COOP om de hoek en de Plus trouwens ook. Dus dan loop je snel er naar toe voor de verse dingen. Wel baal ik dat wij geen C1000 hebben.
hey, ik haal daar eigenlijk nooit wat,, moet best ver reizen om er bij een te komen. als je wat goedkoper boodschappen wilt doen en je hebt een marktje in de beurt ga dan aan het einde van de markt er naar toe , kan je zakken met groenten en fruit halen voor 1 euro per zakje ik heb dan vaak voor 6 euro voor bijna een hele week eten ( tenminste de groente en fruit xxxjes bolly
Net bij de lidl wc papier, chocola, stroopwafels gehaald en van de week bij de aldi chocoladeletters, keukenrol, kruidenboter, afbakbroodjes, zalm en koekjes voor de kids voor school
WC papier, keukenrollen, wasverzachter, koeken en chocola etc haal ik altijd bij de Aldi. En het brood! Het donkere Batavenbrood van de Aldi is echt zoooo lekker!
aldi: kwark creusli apart verpakte kruid en ontbijt koek. kipfilet voor op brood smeerkaas en soms probeer ik nog eens wat.. wegens mijn allergie kan ik niet alles overal halen.. gr yippie
liddl halen wij drinken voor de rest wat luxe dingen zoals zalm,toetjes Ze hadden nu allemaal mexicaanse producten zaten lekkere dingen bij vooral het sap was heerlijk.