Wat halen jullie uit op 1 april

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Apr 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,154
    1,839
    113
    Dat met die helm zou octrooi aan vragen :D.

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb geen grapjes uitgehaald vandaag,ben er niet goed in.
    Maar mijn man had wel een leuke vond ik op zijn facebook gezet.
    Een echofoto van een 2-ling en erbij gezet: Zo verwacht je er 1 maar blijken het er 2 te zijn!
    Echt die reacties waren hilarisch!!!
    Iedereen trapte er in terwijl er duidelijk op de echo foto 2005 stond maar niemand die dat ziet ofzo haha.
    Later de dag erbij gezet dat het om een 1 april grap ging maar 1 iemand blijft heilig geloven dat we dus echt een 2-ling verwachten.
    Die moet echt een brilletje met een fikse sterkte vrees ik want je kan niet om het jaar 2005 heen whaha.

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Heb een echo foto op facebook gezet. Daar de tekst bij, ons meisje krijgt een broertje of zusje. 40 reacties :D nu maar gezegd dat het een grapje was...

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36

Ohh lees het nu pas haha toevallig. Ik werd hele dag suf gesmst haha

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier dit jaar niets maar vorig jaar briefje op de auto van mijn partner gedaan sorry voor de deuk had haast bel 06 ........ haha geen deuk natuurlijk hij kijken haha zoeken best opgefokt.

bij mij halen ze niets uit ben jarig dus teveel bewust welke dag het is ;)

6. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

Jun 15, 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    die's grappig.... :)

7. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Je hebt nu ook google nose...kon toch njet laten om t hele filmpje af te kijken....

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb een clear blue op Facebook gezet waar 1 april op staat ipv zwanger. Vond m wel leuk, verder niets haha ;)

9. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    heb geen geintjes uitgehaald dit keer, behalve tegen de kinderen zeggen dat ze een gat in hun broek hadden oid.

2 jaar geleden had ik toch echt een verschrikkelijke stunt uitgehaald.
    had op funda een huisje opgezocht, hier een heel eind uit de buurt, dat huisje was verkocht onder voorbehoud. op facebook gezet, met jippie, nu gaat het dan toch echt gebeuren.
    had een paar vriendinnen ingelicht, maar mijn beste vriendin dus expres niet. die had eerst zoiets van ja hallo, tis 1 april. maar mijn man had "vind ik leuk" gedaan. mijn vriendinnen die met mij onder 1 hoedje speelden, hebben opmerkingen geplaatst zo van, o toch dat ene huisje waar je het over had. en als we moeten helpen bla bla.
    dus mijn beste vriendin, ging me daar over de rooie, haar man heeft de volle laag gehad, en hoe kan ze dat nou doen, en dan woont ze zo ver weg, en waarom heeft ze niks verteld. ze had gehuild en was helemaal overstuur.
    ik denk, oeps dat was teveel vant goeie. dus heb een simpel smsje gestuurd, met : 1 april.
    kreeg ik een smsje terug, TRUT!!!!
    heb haar gebeld, toen kon ze er om lachen, maar ze was eerst echt razend!

een ietsiepietsie uit de hand gelopen, maar gelukkig kon ze erom lachen.

10. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,067
    2,203
    113
    Brabant
    Ik heb ook de tweelinggrap op fb uitgehaald. Se felicitaties stroomden binnen en mn broer kwam zelfs langs om te feliciteren.. oops...

Share This Page