Wat hangen jullie op als de baby geboren is?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door PrisEnKids, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

    missyb Niet meer actief

    Wij hadde een eigegemaakte baby in het roze die hadden we aan de boom vastgemaakt en die had dan roze ballonen in de hand.

    verder voor het raam Hoera een meisje!

    En slingers en roze ballonen als deco ook binnen.
     
  2. Niet meer actief

    Geboortebord gemaakt door mijn moeder van Eeyore in de tuin, roze ballonnen in de tuin, slinger hoera een meisje voor het raam, ballonnen binnen.
     
  3. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hangen jullie dat zelf op?

    dat moet de familie/buren toch doen

    wij hadden een ooievaar die door het raam vloog en binnen slingers
    en op de voordeur een bord youame 19-09-2006
     
  4. oolltjuh

    oolltjuh Lid

    8 aug 2007
    38
    0
    0
    Weet niet onze buurvrouw gaat wat voor ons doen!
    dus verrassing!

    greets
     
  5. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    wij gaan een opblaasbare baby van 2.5 meter in de voortuin neerzetten daar zit een vlag bij met meisje of jongen bij superleuk.
    met de oudste hadden we slingers en ballonen en met de jongste hadden we slingers ballonen en had me mannetje een foto vergroot van de kleine met de geboortedatum erop :D
     
  6. maaike007

    maaike007 Lid

    26 jul 2007
    9
    0
    0
    Voor een leuke Raam ooievaar kun je ook eens even kijken op www.toys4sale.nl. Je moet dan aan de linkerkant baby aanklikken en dan optie diversen hier vindt je dan een leuke raam ooievaar. Ik heb hem een tijdje geleden ook besteld en het is van zeer goede kwaliteit. Je betaald dan € 14,95 + verzendkosten. Zou zeggen neem een kijkje op deze site. :thumup:
     
  7. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
  8. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wil graag zo'n ooievaar die door het raam vliegt maar dat gaat bij ons raam niet passen en we wonen 3 hoog dus wordt een klein probleempje. Dus iets anders verzinnen.
     
  9. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Dat verschilt per filiaal. Misschien even rondbellen?
     
  10. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ben helemaal gek op versieren, dus waarschijnlijk alles wat er maar te krijgen is ;)

    een ooievaar door het raam, slingers, ballonnen, een lijn voor de gekregen pakjes, zo'n 'verkoop' bord aan het raam, geen idee.... heb al wel heerlijk verlekkerd staan kijken in de feestwinkel. mijn man heeft alleen maar heel diep gezucht ;) :)
     
  11. Diaantje78

    Diaantje78 Niet meer actief

    Bij ons doen de vrienden en de buren het. Erg makkelijk en gezellig.. Daarna komen ze ff een drankje drinken! Als je wel eens ziet wat er allemaal in de tuin staat, 3 ooievaars, slingers met luiers en een slinger met hoera een jongen/meisje, bordjes met naam van de kleine en ballonnen. Erg leuk allemaal!
     
  12. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga er niet vanuit dat familie of buren het doen..als ze het doen is het alsnog leuk, maar wil het verder wel zelf regelen (weet ik zeker dat er iets hangt, staat). Ik wil zelf nog een geboorte (verkeers) bord maken. En vind die ooievaar ook wel erg leuk..(goede tip van die site Maaike) al zie je die ook al steeds vaker.
    Elmo leuk idee idd van die eendjes in de vijver!
    Verder wel de slingertjes enzo.
     
  13. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    We hebben er heeeelemaal niet bij stilgestaan! Wij hadden dus helemaal niks!

    Is dat nou raar of zijn er meer mensen die gewoon helemaal niet versieren?

    Groetjes,

    Dominique
     
  14. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    @Dominique: ik denk dat wij ook alleen maar slingers voor het raam hangen. Die van hoera het is een...
    Verder ook niks in de tuin ofzo, van ons hoeft het niet zo uitbundig.
     
  15. Pomme

    Pomme Actief lid

    1 jan 2007
    359
    0
    0
    Ik denk dat mijn zus vlaggetjes komt ophangen. Een ooievaar op onze loggia (klein overdekt balkon) zie ik niet zitten... hihi
     
  16. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    steeds als ik dit topic zie lees ik'waar hangen jullie de baby op als ie geboren is!beetje scheel aan het worden denk ik!

    wij hadden een ooievaar en heel veel slingers en balonnen best standard dus maar wel erg leuk!
     
  17. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wij hadden een 3D ooievaar die door de ruit binnen vliegt. Zie in mijn album
     
  18. Ief

    Ief Bekend lid

    4 okt 2006
    531
    0
    0
    Wij hebben al een poosje een geboortesticker in huis. Erg leuk. Rose en haar naam erop! Onze woonkamer zit op de 1ste verdieping, dus leuk om vanaf buitenaf te zien denk ik. Verder heb ik al allemaal roze balonnen gekocht. Dus we zijn er helemaal klaar voor ;)...
     
  19. mel1977

    mel1977 Actief lid

    In de voortuin hangen slingers (hoera een jongen) en stond er een grote beschuit met blauw/witte muisjes (zie album) Ook hangt er een bord op de deur met "Welkom Sam". Binnen twee slingers; eentje met beschuit met muisjes en eentje met baby's die aan hun luier aan de slinger hangen.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina