Aan beide sleutels hangt een label van de dealer en een sleutelhanger uit Turkije. De 1 gekregen van een vriendin en de ander van de buurman
M'n volledige sleutelbos: autosleutel, huissleutel, huissleutels van mijn ouders, schoonmoeder, schoonzus. Dus dat zijn in totaal 4 huissleutels en 1 autosleutel Als ik mijn tas/tas van dochter niet mee neem, neem ik mijn reserve autosleutel mee, daar hangt alleen onze eigen huissleutel aan. Man heeft zijn autosleutel apart van zijn sleutelbos, maar zijn sleutelbos is ook wat groter als de mijne ivm zijn werk. En juist vanwege zijn werk willen we geen huissleutel aan zijn autosleutel
De rest van de de sleutelbos zit er ook aan, en nog een hartje van kunstleer en een winkelwagenmuntje.
Aan onze autosleutel hangt de sleutel van ons huis, van dat van mijn moeder, van dat van mijn schoonouders, de sleutel van de garage en zo een plastic/rubberen armbandje want daar hangt hij altijd aan in het sleutelkastje en dat bandje is fel geel dus als de sleutel niet in het kastje hangt en dus 'kwijt' is is hij daar zeer makkelijk aan te herkennen als hij ergens in huis slingert .
onze huissleutel, en die van mijn moeders huis. en een kleine sleutelhanger met een winkel kar muntje. had altijd dat ik geen kleingeld voor de kar had. en nu heb ik hem altijd bij me
Huissleutels, sleutelhanger met foto van ons dochtertje. En zo'n sleutelhanger met een winkelwagenmuntje.
Aan de mijne hangt een Christoffel (om te zorgen dat ik weer veilig thuis kom ) en een klein girafje. een zelfde girafje wat ik bij ons overleden kindje in het kistje heb gelegd.
Bij de vorige auto, had ik altijd mijn complete sleutelbos er aanhangen. Kon het wel uit elkaar halen maar 'vergat' dat vaak. Was cipier, moest de ingangs sleutels mee naat huis nemen, waren er 5. Sleutels van mijn zus haar winkel, 4 slsutels. Huis sleutels, sleutels ex's auto. Ouders huissleutel, zus huis sleutel. Broers huissleutel. Fiets sleutel, brommer sleutel, sleutels van stal, kast van paard. Kortom een gigantische bos. En je raad het al, die bos was redelijk zwaar. Iedereen zei altijd dat het slecht voor het contact van de auto was maar mevrouw wou niet luisteren. Tot ik op de ring van bremen bij een tankstation stond en mijn sleutel afbrak toen ik hem wou starten. Nu heb ik een sleutel kaart, die knal roze is.
10 andere sleutels Bonus kaart Winkelwagenmuntje En een paar kleine sleutelhangers Nu heb ik een oud autootje, zou dit niet bij een nieuwe auto doen.
Mijn autosleutel Autosleutel van m'n vriend zijn auto Huissleutel en voordeursleutel Sleutel van de berging 'Blieper' van de garage Winkelwagenmuntje Sleutelhanger met allemaal lintjes