Huis poort en auto sleutel ook de sleutel van mijn ouders en twee kleine sleutelhangers. Dus eigenlijk niet zo veel.
Een flesopener in de vorm van een autootje. Die kreeg ik toen ik mijn rijbewijs haalde een half jaar geleden. Ik drink niet eens
Alleen maar een klein zwart mapje waar we het auto-pasje in hebben (de vroegere autopapieren), verder niks want heb een hekel aan een volle sleutelbos.
Hier idem, maar bij mij is het een leeuwtje. Het moest relatief groot zijn om makkelijker terug te vinden, en het moest licht zijn voor het slot, en zacht want ik haat het als het kabaal maakt onderweg.
Winkelwagenmuntje, kimmidoll sleutelhanger, afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling en een hoesje waar de sleutel in past.
6 navelklemmen..... Werk in de kraamzorg en heb jaren terug eens overgebleven navelklemmen uit kraampakketten meegenomen (gevraagd uiteraard) Die toen aan mijn autosleutel gehangen
Ik heb twee sleutelbossen. 1 met de autosleutels, huissleutel, schuttingdeur, 3 sleutel van mijn werk, huissleutel van man z'n oom en tante. Flinke bos dus. Die gebruik ik (uiteraard) als ik moet werken. Als ik vrij ben neem ik de sleutels van mijn man mee (de tweede bos). Hier hangt alleen een huissleutel aan plus de sleutel van mijn ouders thuis.
grote BOB sleutelhanger anders vind ik die van mij nooit terug en de rest van de sleutels (huis,schuur, etc)
Een sleutelhanger met de letter S op. Ooit eens gekocht in frankrijk toen ik 12 jaar ofzo was. Autosleutel, huissleutel, huissleutel van mijn ouders, sleutel van kluisje op het werk muntje van de AH en nog een sleutel waarvan ik geen idee heb waar die voor is
Ik heb hem aan de bos hangen met al mijn andere sleutels. Als ik hem apart houdt ben ik bang dat er een dag komt dat ik de deur dicht trek en alleen mijn autosleutel bij mij heb.
Zo'n plastic winkelwagenmunt aangezien ik die vaak vergeet. En m'n hondje in het klein van porselein.
Een sleutelhanger met een klavertje vier uit Ierland, supermarktmuntje, huissleutel en brievenbussleutel. En de autosleutel natuurlijk.😄
Heb even niet alles gelezen, wil alleen eigen ervaring delen... Als je een auto hebt die alleen start door sleutel in het contact te hangen en te draaien dan moet je eigenlijk niks bijzonders eraan hangen en zeker niet veel! Ik had er altijd alle sleutels aanhangen die ik had en wat frutseltjes omdat ik dat leuk vond en het inderdaad makkelijk terug vinden was die bos maar daardoor is toen wel het contactslot kapot gegaan. Dat kostte 180,-!! voor alleen een nieuw contactslot. Ik had daarna dus 2 sleutels voor de auto. De ene om de auto open te maken en de andere om te starten. Teveel gewicht aan het contactslot is dus funest! Hou daar dus wel rekening mee
Hmmm, mijn auto is uit 2009, en ik heb er mijn hele sleutelbos (8 andere sleutels+afstandsbediening) aan hangen. Als ik het zo lees niet zo slim.... Wist ik in theorie wel, maar dacht dat het niet zo heel veel kwaad kon, maar als ik mensen lees die sloten moeten vervangen en sleutels afbreken, hmm. M'n fietssleutels hebben wel een apart haakje (musketonhaakje zoals ik hier lees) die ik los/vast kan maken bij gebruik, misschien moet ik m'n autosleutel ook maar met zo'n haakje los/vast maken van de rest. *schrijft op de to do lijst: haakje kopen*
Yup dat is ons ook gebeurd! vandaar dus nu alleen een autosleutel en niets eraan Aan m'n huissleutelbos daarentegen hangt teveel