Wat hangt er aan jullie autosleutelbos?

Discussie in 'De lounge' gestart door Knuffelmonster, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier een audi dingetje waar een karrenmunt in zit en een kogel.

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Huis poort en auto sleutel ook de sleutel van mijn ouders en twee kleine sleutelhangers. Dus eigenlijk niet zo veel.

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Een flesopener in de vorm van een autootje. Die kreeg ik toen ik mijn rijbewijs haalde een half jaar geleden. Ik drink niet eens ;)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Alleen maar een klein zwart mapje waar we het auto-pasje in hebben (de vroegere autopapieren), verder niks want heb een hekel aan een volle sleutelbos.

5. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Hier idem, maar bij mij is het een leeuwtje. Het moest relatief groot zijn om makkelijker terug te vinden, en het moest licht zijn voor het slot, en zacht want ik haat het als het kabaal maakt onderweg.

6. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Autosleutel, huissleutel en beertje (ook om de sleutels gemakkelijker te vinden in de handtas)

7. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Winkelwagenmuntje, kimmidoll sleutelhanger, afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling en een hoesje waar de sleutel in past.

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    6 navelklemmen..... Werk in de kraamzorg en heb jaren terug eens overgebleven navelklemmen uit kraampakketten meegenomen (gevraagd uiteraard) Die toen aan mijn autosleutel gehangen :)

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Een foto van dochter met bumba een hartje met bff, gekregen van mijn nichtje van 12

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb twee sleutelbossen.
    1 met de autosleutels, huissleutel, schuttingdeur, 3 sleutel van mijn werk, huissleutel van man z'n oom en tante. Flinke bos dus. Die gebruik ik (uiteraard) als ik moet werken.

Als ik vrij ben neem ik de sleutels van mijn man mee (de tweede bos). Hier hangt alleen een huissleutel aan plus de sleutel van mijn ouders thuis.

11. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Mijn naam ooit gekregen van mijn vader
    Nog 6 andere sleutels
    Hartje van ml gekregen.

12. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    grote BOB sleutelhanger anders vind ik die van mij nooit terug en de rest van de sleutels (huis,schuur, etc)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Een sleutelhanger met de letter S op. Ooit eens gekocht in frankrijk toen ik 12 jaar ofzo was.
    Autosleutel, huissleutel, huissleutel van mijn ouders, sleutel van kluisje op het werk muntje van de AH en nog een sleutel waarvan ik geen idee heb waar die voor is :)

14. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb hem aan de bos hangen met al mijn andere sleutels.
    Als ik hem apart houdt ben ik bang dat er een dag komt dat ik de deur dicht trek en alleen mijn autosleutel bij mij heb.

15. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n plastic winkelwagenmunt aangezien ik die vaak vergeet.
    En m'n hondje in het klein van porselein.

16. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Een sleutelhanger met een klavertje vier uit Ierland, supermarktmuntje, huissleutel en brievenbussleutel. En de autosleutel natuurlijk.😄

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb even niet alles gelezen, wil alleen eigen ervaring delen...

Als je een auto hebt die alleen start door sleutel in het contact te hangen en te draaien dan moet je eigenlijk niks bijzonders eraan hangen en zeker niet veel!

Ik had er altijd alle sleutels aanhangen die ik had en wat frutseltjes omdat ik dat leuk vond en het inderdaad makkelijk terug vinden was die bos maar daardoor is toen wel het contactslot kapot gegaan.
    Dat kostte 180,-!! voor alleen een nieuw contactslot.
    Ik had daarna dus 2 sleutels voor de auto.
    De ene om de auto open te maken en de andere om te starten.

Teveel gewicht aan het contactslot is dus funest!

Hou daar dus wel rekening mee ;)

18. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hmmm, mijn auto is uit 2009, en ik heb er mijn hele sleutelbos (8 andere sleutels+afstandsbediening) aan hangen. Als ik het zo lees niet zo slim.... Wist ik in theorie wel, maar dacht dat het niet zo heel veel kwaad kon, maar als ik mensen lees die sloten moeten vervangen en sleutels afbreken, hmm.
    M'n fietssleutels hebben wel een apart haakje (musketonhaakje zoals ik hier lees) die ik los/vast kan maken bij gebruik, misschien moet ik m'n autosleutel ook maar met zo'n haakje los/vast maken van de rest.

*schrijft op de to do lijst: haakje kopen*

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Yup dat is ons ook gebeurd! vandaar dus nu alleen een autosleutel en niets eraan :)
    Aan m'n huissleutelbos daarentegen hangt teveel :p

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    een fotosleutelhanger en een winkelwagenmuntje..

Deel Deze Pagina