Hallo dames, Wij hebben een Quinny Speedi sx wandelwagen. Erg tevreden over alleen zit ik met een vraag.. We hebben hem nu omgebouwd naar wandelwagen, met winterzak nu.. Maar ik krijg de rugleuning niet helemaal omhoog. Hij blijft als het ware half liggen.. De leuning kan wel helemaal naar voren, maar ik kom er niet uit hoe ik hem dan vast moet zetten.. Als ik hem vastzet met de daarvoor bestemde 'clip' aan de achterkant, blijft hij dus half liggend.. Lijkt me zo vreemd als k hem niet helemaal rechtop kan zetten.. Weet iemand dit toevallig?
hmm klinkt raar. ik heb de quinny buzz en daar zit aan de zijkanten zo'n knopje die je in moet duwen om hem te kantelen maar weet niet of dat bij jou hetzelfde is. klikt hij misschien niet goed in de vergrendeling? daar zou je eens naar kunnen kijken? werkt het zonder winterzak wel?
Klopt, hij kan niet helemaal recht. Voor ons was dat de reden om over te gaan op de buggy. Er zijn mensen die zelf een stang maken om achter de leuning te maken zodat die recht blijft.
Aan de zijkant van de rugleuning zitten ook nog 2 van die klik-sluitingen, heb je die ook vastzitten? Over de achterkant van de rugleuning loopt horizontaal een band die je weer kunt vastmaken met een 'klip', aan deze band moet je echt ontzettend hard trekken en hem dan vastklinken (snap je het nog?). Dan staat de leuning helemaal rechtop! Edit: nu ik goed naar die van ons kijken, staat de leuning niet geheel recht op (hoek van 90 graden), maar in een hoek van 50 tot 60 graden ofzo.
Wij hebben de speedi ook wij kregen hem ook niet recht hij staat altijd iets schuin Wij hebben daarom een buggy gekocht die goed recht kan zodat hij goed zit. Ik vind dit een nadeel van de speedi, hij rijdt wel fijn.
Ik heb er nu een riem achterlangs gedaan.. Ga straks even wandelen, kijken of het werkt. Het is inderdaad een superfijne wagen, alleen dit is toch een beetje jammer..
Ik vouw de achterkant van de voetenzak over de rugleuning van de wagen heen. Wordt de leuning nog wat naar voren geduwd. Scheelt weer een beetje
Goeie! ga ik ook nog doen, maar een riem erachter werkt ook perfect! Meneer heeft heerlijk rechtop gezeten