Bij bepaalde stoffen lubbert het idd wat uit... ik weet niet hoe hem hem laten drogen?... heb je hem aan wasknijpers uit laten hangen, dus de wasknijpers bijna aan de hoeken van de onderkant van het truitje? Ik heb deze ook gehad en bij mij ging het altijd goed, maar ik had al wel door dat ik deze niet moest drogen zoals ik heb uitgelegd.
Ik heb een nieuwe gekregen. Ik was de eerste die erover klaagde dus misschien was mijn manier van drogen dus niet goed. Ik ben benieuwd hoe het met deze gaat.
Nou ben ook benieuwd!! Ik droog shirten, truien en blouse altijd hangend aan een kledinghangertje aan het wasrek te drogen.
Pfff... Ik moet mezelf elke keer tegen houden om niet online te shoppen, 8/10 dingen komen er bij mij zo uit te zien na 4x wassen... Erg jammer wat ze hebben erg leuke dingen voor een betaalbare prijs!
zeker terug gaan! ik heb bij steps gewerkt en kregen ook wel eens dit soort klachten oow wacht je bent al terug gegaan hopen dat deze wel mooi blijft.
Normaal als ik iets niet in de droger doe dan deponeer ik het over de eetkamer stoel. Maar nu zal ik dit truitje maar plat op een handoek op tafel laten drogen.